[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

درآماده‌باش خدمت‌رسانی قرار داریم ، روزنامه شیراز نوین

دکتر مرادیان: در 12 روز گذشته به 856 نفر 
از زوار حسینی ارائه خدمات داشته‌ایم 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از امدادرسانی امدادگران اورژانس ۱۱۵ فارس به 856 زائر حسینی، در مدت 12 روز گذشته در مرزهای کشور خبر داد. به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمدجواد مرادیان» با اعلام این خبر گفت: از روز سی‌ام مرداد تاکنون، چهار گروه عملیاتی اورژانس ۱۱۵ فارس، برای پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی به مرزهای کشور اعزام شدند.
او با بیان اینکه دو گروه از تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ فارس در مرز شلمچه در استان خوزستان و دو گروه نیز در مرز مهران در استان ایلام مستقر شده‌اند، افزود: تاکنون و در مدت ۱۲ روز استقرار شبانه‌روزی، امدادرسانی به ۸۵۶ زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با تلاش امدادگران اورژانس فارس صورت پذیرفته است. 
رئیس مرکز اورژانس فارس با اشاره به حضور امدادگران این مرکز در 46 مأموریت اعزام به مراکز درمانی که ۱۳ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است، ادامه داد: 810 مورد از خدمت‌رسانی به زائران حسینی نیز به صورت درمان در محل انجام شده که 122 مورد، مربوط به گرمازدگی بوده است. 
به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حال حاضر ۲۴ امدادگر اورژانس فارس، به همراه یک کارشناس فناوری اطلاعات و یک کارشناس تجهیزات پزشکی، با کمک چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، در کنار دیگر تلاشگران اورژانس کشور در حال خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مرزهای کشور هستند و تا پایان مراسم همراه با زائران آن حضرت خواهند بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی