[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

منچسترسیتی حرص بارسلونا را درآورد، روزنامه شیراز نوین

بخش بزرگی از اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا به ریاست خوان لاپورتا، بازار تابستانی را بسیار ناراحت از همتایان خود در منچسترسیتی به پایان رساندند. همه این‌ها در حالی است که باشگاه انگلیسی بازیکن خود ژوائو کانسلو را به آبی و اناری ها واگذار کرد، بدون اینکه بارسلونا مجبور به پرداخت مبلغی برای این انتقال قرضی باشد. به گزارش ورزش سه، البته ژرژ مندس، ایجنت کانسلو، هدایت و رهبری عملیات انتقال ستاره پرتغالی را برعهده گرفت و سیتی وقتی پذیرفت که این بازیکن فقط می‌خواهد به بارسا برود، به جدایی‌اش رضایت داد.
با این‌حال، برای مدیران بارسلونا برخی نگرش‌ها و نظرات مدیران سیتی آزاردهنده بود. روابط از ژانویه گذشته وقتی سیتی حاضر نشد کانسلو را به بارسا بدهد و در عوض او به بایرن رفت، خراب شده بود. سیتی علی‌رغم این واقعیت که کاتالان ها دیگر نمی‌توانستند رقیبی برایشان در لیگ قهرمانان باشند(بارسا در دسامبر به لیگ اروپا سقوط کرد) باز هم در مقابل انتقال کانسلو به بارسا مقاومت کرد. 
هرچند گواردیولا و سیتی این ادعا را رد کرده‌اند، اما همه شواهد دال بر این هستند که سیتی اجازه نداد کانسلو فصل قبل به بارسا برود.
در تابستان امسال، بارسا سعی کرد برای جذب برناردو سیلوا اقدا کند، زیرا این بازیکن نیز مشتاق به بازی برای آبی و اناری‌ها بود اما سیتی به هیچ تماسی از سوی بارسا پاسخ نداد و برناردو در نهایت تمدید کرد.
بارسلونا همچنین گلایه دارد که سیتی تلاش داشت استعدادهای جوانی مانند لامین یامال، الخاندرو بالده و پائو کوبارسی را از بارسا جذب کند. جالب اینکه اخیراً مدیر ورزشی سیتی در یک مصاحبه گفت اصلاً مطلع نبودند بارسا زمستان گذشته ژوائو را می‌خواست در حالی که ژرژ مندس پیشنهاد رسمی برای این بازیکن را به سیتی ارائه کرده بود.
این شایعه نیز منتشر شده(از طرف بارسلونا تأیید نشده) مبنی بر اینکه شرط سیتی برای موافقت با انتقال قرضی کانسلو این بود که اریک گارسیا به خیرونا(باشگاه تحت مالکیت سیتی گروپ) برود. جالب اینکه این انتقال نیز در نهایت انجام شد، ولی ژاوی در نشست خبری اخیر خود تأکید کرد که خود بازیکن درخواست جدایی داده بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی