[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مشکلات تعاونی‌های مسکن حل شود ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای مسکن استان، میزان پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن را بررسی کرد و مسائل و مشکلات پیش روی این پروژه ملی را به بحث و تبادل نظر گذاشت تا بهترین، سریع‌ترین و مؤثرترین اقدامات در جهت پیشرفت این مهم انجام شود.
به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای مسکن استان، با ۶ دستور کار در سالن شهید قاضی استانداری و به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس برگزار شد.
استاندار فارس در این جلسه بر ضرورت مقایسه شهرستان‌ها با توجه به شاخص‌هایی از جمله تعداد واجدان شرایط، تعداد زمین تأمین شده، تعداد پروانه‌های صادر شده، تعداد فونداسیون ریخته شده، مسکن ایثارگران و جوانی جمعیت و... تأکید کرد.
 وی در خصوص مسائل مطرح شده مبنی بر تأمین برق به ویژه در شهر جدید صدرا نیز گفت: طرح جامع این موضوع در اسرع وقت تهیه و ارائه شود تا در سفر دوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فارس به شکل ریشه‌ای آن را حل کنیم.
دکتر ایمانیه، حل مشکلات تعاونی‌های مسکن را ضروری عنوان کرد و افزود: با مرتفع شدن مشکلات این تعاونی‌ها شاهد جهش بزرگی در زمینه مسکن استان خواهیم بود؛ لذا به صورت منظم و مورد به مورد مشکلات تعاونی‌های مسکن‌ساز را حل کنید.
در ابتدای این جلسه که شانزدهمین جلسه در سال ۱۴۰۲ نیز محسوب می‌شد، گزارش از عملکرد بانک‌های تجارت، ملی و ملت در خصوص ارائه تسهیلات، اقدامات انجام شده در راه و شهرسازی لارستان، شرکت عمران و توسعه صدرا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی