[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۵
  • دوره جدید

شهردار منطقه ۹ شیراز: تلاش شهرداری، رفاه شهروندان است، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه ۹ شهرداری شیراز با حضور در سامانه 137، پاسخ‌گوی درخواست‌های شهروندان بود. سیدمحمدجواد افضلی منظور ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با شهروندان در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری حضور یافت و بدون واسطه شنونده مشکلات و مسائل شهری شهروندان و پاسخ‌گوی درخواست‌های شهروندان بود. به گفته شهردار منطقه ۹شیراز، شهر، شهروندان و مدیریت شهری سه جزء اصلی در پیشرفت شهر هستند که استفاده از نظرات شهروندان و پاسخ‌گویی به سؤال‌ها و مطالبات آنها زمینه آسایش و رفاه و ارتقای مادی و معنوی افراد در جامعه را فراهم می‌کنند؛ لذا شهرداری برای این مسئله تلاش می‌کند. حضور شهرداران و مسئولان شهری در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ با هدف تحقق پاسخ‌گویی در مدیریت شهری و بهره‌گیری از این سامانه در راستای رفع سریع و مناسب مشکلات مردم صورت می‌گیرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی