[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

اسطوره آرژانتینی شهردار فلورانس می‌شود!، روزنامه شیراز نوین

احزاب راستگرای ایتالیا می‌خواهند گابریل باتیستوتا را به‌عنوان کاندیدای خود برای شهرداری فلورانس معرفی کنند.
به گزارش ورزش سه، روزنامه‌های محلی در شهر فلورانس گزارش می‌دهند که باتیستوتا یکی از نامزدهای بالقوه جناح راست برای انتخابات شهرداری فلورانس در سال آینده است.
براساس این گزارش، نمایندگان احزاب راست‌گرای «لگا» و « فارتلی» با مهاجم سابق تیم فیورنتینا تماس گرفته‌اند؛ این احزاب کرسی‌های زیادی را در مجلس ایتالیا دارند، اما شهرداری شهر فلورانس از سال 1999 توسط احزاب چپ هدایت و رهبری شده است و به نظر می‌رسد راستگراها برای پایان دادن به این سلطنت طولانی جناح رقیب، دست به دامن شهرت این بازیکن محبوب خواهند شد. باتیستوتا یکی از شهروندان افتخاری شهر فلورانس است، اما در حال حاضر، بدون داشتن تابعیت ایتالیایی، واجد شرایط شهردار شدن نیست و مشخص نیست برنامه این احزاب برای شرکت دادن او در انتخابات به چه شکل خواهد بود.
در سال‌های اخیر، بازیکنان بازنشسته زیادی در ایتالیا وارد دنیای سیاست شده‌اند؛ دامیانو تومازی، هافبک سابق رم، شهردار فعلی شهر ورونا است و دروازه‌بان سابق فیورنتینا، جیووانی گالی، نامزد جناح راست به‌عنوان شهردار فلورانس در انتخابات سال 2009 بود.
باتیستوتای 54 ساله در 318 بازی سری آ در فیورنتینا، رم و اینتر 183 گل به ثمر رساند و با جالوروسی یک اسکودتو هم به دست آورد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی