[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

خسارت به ۶۰۰ واحد مسکونی در اوز، روزنامه شیراز نوین

وزیر کشور در سفر یک‌روزه خود به شهرستان‌های جنوبی استان فارس، ضمن بازدید از نقاط زلزله‌زده اوز، با علمای اهل سنت، خیران و سرمایه‌گذاران این استان دیدار کرد.
به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر احمد وحیدی روز پنجشنبه در سفر یک‌روزه خود به استان فارس، به همراه استاندار و مدیران استانی، در پایان حضور در شهرستان‌های جنوبی استان، در شهر لار گفت: در این سفر به شهرستان اوز، در کنار سرکشی به عزیزان زلزله‌زده، وضعیت خدمت‌رسانی را به صورت میدانی بررسی کردم و در جلسه ستاد بحران با حضور استاندار محترم فارس حاضر شدم و تصمیمات خوبی گرفته شد. وی خاطرنشان ساخت: اقدامات ارزشمندی تاکنون انجام شده است؛ البته مردم عزیز نیز خواسته‌هایی داشتند که با توجه به حجم آسیب به حدود ۶۰۰ خانوار، تصمیمات مناسبی اتخاذ شد. وزیر کشور افزود: در بعضی شهرستان‌های دیگر هم حاضر شدم و جلسات خوبی داشتیم؛ از جمله دیدار با علمای اهل سنت اوز داشتم که جلسه مفید و مؤثری بود و این عزیزان مثل همیشه با صفا و صمیمیت، همبستگی و وحدت خود را در منطقه با همه آموزه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند و حمایت‌های خود را مثل همیشه اظهار داشتند. دکتر وحیدی ادامه داد: جلسه‌ای با خیران و معتمدان شهرستان‌های لار و گراش نیز داشتیم؛ از مشخصات قابل ارزش در این منطقه وجود خیران و معتمدانی است که اقدامات خوب و زیادی توسط آنان انجام شده و برای ادامه کار نیز اعلام آمادگی کردند. البته خواسته‌هایی هم از دولت داشتند که حتماً به آن‌ها رسیدگی خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: خیران می‌توانند در حوزه‌های سرمایه‌گذاری هم به عمران و آبادانی منطقه کمک کنند که ان‌شاءالله با هم‌افزایی خیران و دولت زمینه‌های بهتری برای شهرستان‌های این منطقه فراهم خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی