[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مدیریت واحد شهری محقق نشد ، روزنامه شیراز نوین

در نشست مشترک مدیریت ارشد شهری شیراز و آموزش و پرورش فارس که با تقدیر ویژه از «فرزاد بادپا» قهرمان حمله تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) همراه بود، ابعاد مختلف همکاری به‌منظور تعامل دوطرفه، مسائل و موضوع‌های مختلف بررسی و تصمیم‌هایی متناسب اتخاذ شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، نشست مشترک مدیریت ارشد شهری شیراز و آموزش و پرورش فارس با حضور ویژه فرزاد بادپا و تقدیر از این قهرمان حرم حضرت شاهچراغ(ع) همراه بود و ابعاد مختلف همکاری به‌منظور تعامل دوطرفه، مسائل و موضوع‌های مختلف بررسی و تصمیم‌هایی متناسب اتخاذ شد. 
این نشست با ارتباط تلفنی با وزیر آموزش‌وپرورش همراه بود که علی مراد صحراییان در این راستا تصریح کرد: یکی از مسائلی که ما را از گردنه‌های سخت عبور می‌دهد، همکاری با آموزش ‌و پرورش است که آینده کشور را رقم می‌زند‌.
مقام عالی وزارت آموزش و پرورش کشور با تأکید بر این موضوع که آموزش ‌و پرورش در هر کشوری، آینده آن کشور را نشان می‌دهد، گفت: اگر آموزش ‌و‌‌ پرورشی با محتوا، وطن‌دوست و پرچم‌دوست داشته باشیم، قطعاً در آینده هم کشوری آباد خواهیم داشت.
او خاطرنشان کرد: مشارکت شهرداری در تکمیل تجهیزات و ساخت مدارس، احداث زمین‌های چمن مصنوعی و‌... به معنی ساخت آینده است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این نشست مشترک بیان کرد: سند تحول آموزش‌ و پرورش در حالی باید با مشارکت همه دستگاه‌ها مطابق قانون اجرا می‌شد که با وقفه‌ای ۱۲ساله مواجه بود.
بنا به اظهار سیدابراهیم حسینی، قانون مدیریت واحد یکپارچه شهری نیز در پروسه معطلی قرار گرفته است. این مقام ارشد پارلمان شهری شیراز با اشاره به کلیدواژه شهردار شیراز مبنی بر ارتقای فرهنگ شهروندی مبنی بر تربیت اضافه کرد: کلیدواژه‌ای که شهردار کلان‌شهر شیراز به آن معتقد است، تربیت شهروند خوب است؛ همان‌گونه که در نظام اسلامی نیز بر این باوریم که نظام جز «تربیت» وظیفه‌ای دیگر ندارد؛ پس این یک فرصت مغتنم برای آموزش ‌و پرورش است و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این باره همراهی کافی را دارند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی