[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

ستاره گران‌قیمت نیامده مصدوم شد!، روزنامه شیراز نوین

رومئو لاویا، ستاره جدید چلسی در تمرینات چلسی از ناحیه عضلات مچ پا دچار پارگی و مصدومیت شده است. 
به گزارش ورزش سه، لاویا در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی امسال دومین هافبکی بود که چلسی موفق شد در رقابت با لیورپول او را به خدمت بگیرد و مبلغ قابل‌توجهی نزدیک به 70 میلیون یورو هم برایش پرداخت کرد.
این بازیکن از زمان پیوستنش به این باشگاه تا به حال حتی در یک بازی هم در ترکیب چلسی به میدان نرفته و همچنان مشغول بهبود شرایط فیزیکی و بالا بردنش آمادگی‌اش بود، اما حالا با مشکلی جدی روبه‌رو شده است.
ساشا تاولیری، خبرنگار بلژیکی، خبر داده که این هافبک در جریان تمرینات روز جمعه چلسی از ناحیه عضلات مچ پا دچار پارگی و مصدومیت شده و مجبور به ترک محل تمرین شده تا آزمایشاتی را انجام دهد و شدت مصدومیتش مشخص شود. 
پوچتینو پیش از این گفته بود که لاویا به چند هفته زمان نیاز دارد تا بتواند به هم‌تیمی‌های جدیدش برسد و انتظار می‌رفت که این وقفه دیدارهای ملی کمک بسیاری به او برای رسیدن به سطح مدنظر کادر فنی چلسی کند، اما حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن مدت زمان بیشتری را دور از ترکیب آبی‌های لندن سپری خواهد کرد.
این به هیچ‌وجه خبر خوبی برای پوچتینو نیست که روزهای سختی را در استمفوردبریج سپری می‌کند و ترجیح می‌دهد تمامی بازیکنانش را برای خروج از این بحران و بهبود این شرایط در اختیار داشته باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی