[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

محبی در نقش سوپرمن ، روزنامه شیراز نوین

محمد محبی در دوران مربیگری امیر قلعه‌نویی تأثیر زیادی روی گل‌های تیم ملی داشته است. به گزارش فوتبال ۳۶۰، محمد محبی، بازیکنی بود که به‌عنوان پدیده در زمان مربیگری مارک ویلموتس معرفی شد، ولی پس از پایان کار این مربی در تیم ملی، این بازیکن شانسی برای بازی در تیم ملی پیدا نکرد تا با مربیگری قلعه‌نویی دوباره درهای تیم ملی روی این بازیکن شد و محبی به خوبی توانست در انبوه مهره‌های هجومی تیم ملی شایستگی خود را نشان دهد.
*۵ اثرگذاری روی گل در 6 بازی
محمد محبی از جمله بازیکنانی است که در هر ۶ بازی که تیم ملی در بازگشت قلعه‌نویی به نیمکت تیم ملی انجام داده به میدان رفته و در این ۶ بازی در ۵ مسابقه روی گل ایران تأثیرگذار بوده است. تیم ملی در گام نخست برابر روسیه به تساوی یک - یک دست یافت که تک‌گل ایران در این بازی را مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند؛ این پنالتی را محمد محبی برای تیم ملی کسب کرد. محبی در بازی دوم برابر کنیا یکی از ۲ گل تیم ملی را به ثمر رساند.
محبی در جریان پیروزی ۶-۱ برابر افغانستان باز هم پنالتی گرفت؛ این بازیکن مقابل قرقیزستان یک پاس گل داد. دیدار با ازبکستان تنها مسابقه‌ای بود که محبی هیچ اثرگذاری روی گل‌های تیم ملی نداشت؛ او در بازی دوستانه برابر بلغارستان دوباره برای تیم ملی گلزنی کرد تا آمارش خیره‌کننده‌تر از قبل شود.
*محبی کارسازتر از طارمی
طارمی برای تیم ملی تحت هدایت قلعه‌نویی ۷ گل زده و ۲ پاس گل داده و از این نظر بهترین آمار را در مقطع دوم مربیگری قلعه‌نویی در تیم ملی دارد، ولی طارمی گل و پاس گلش در ۴ بازی بوده و از این جنبه محبی برای قلعه‌نویی گره‌گشاتر بوده است. 
سردار آزمون هم در دیدار با ازبکستان، قرقیزستان و افغانستان مجموعاً روی ۶ گل تأثیرگذار بوده، ولی باز هم در تعداد بازی کمتری نسبت به محبی گل زده و گل ساخته و با این اوصاف می‌توان پیش‌بینی کرد محبی جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خواهد داشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی