[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مسی به رکورد رفیقش هم رحم نکرد!، روزنامه شیراز نوین

لیونل مسی حالا مشترک با لوئیس سوارز، بهترین گلزن دور مقدماتی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی است. به گزارش ورزش سه، تیم ملی آرژانتین بامداد جمعه به وقت تهران در اولین بازی دور مقدماتی جام جهانی 2026 توانست با یک گل برابر اکوادور به پیروزی برسد.
در شب سرد بوئنوس آیرس و در ورزشگاه مونومنتال، مدافع عنوان قهرمانی جهان به لطف گل دقیقه 77 مسی که از روی ضربه کاشته به ثمر رسید، توانست برنده شود و کار را قدرتمندانه شروع کند.
گلی که لیونل مسی زد برای خودش و آرژانتین ارزش زیادی داشت و البته مسی را به یک رکورد خاص نیز رساند. مسی با این گل با رکورد گلزنی در دور مقدماتی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی که در اختیار دوست صمیمی‌اش لوئیس سوارز بود، برابری کرد؛ هر دو حالا 29 گل در این بازی‌ها به ثمر رسانده‌اند و با توجه به اینکه سوارز در مرز بازنشستگی قرار دارد و فعلاً به تیم ملی اروگوئه نیز دعوت نمی شود، مسی این فرصت را دارد تا در ادامه، رکورد را به تنهایی از آن خود کند.
فوق ستاره آرژانتینی که در دقیقه 89 بازی درخواست تعویض داد در مورد این رکورد به خبرنگاران گفت: «این باعث خوشحالی است که من و لوئیس چنین رکوردی را با هم مشترک هستیم؛ به خصوص که مقدماتی جام جهانی برای هر دوی ما اهمیت بالایی دارد و کار در این بازی‌ها همیشه دشوار است».
مسی همچنین تأکید کرد که آرژانتین باید قهرمانی جام جهانی را فراموش کند؛ چراکه موضوعی مربوط به گذشته است و نگاه تیم باید به آینده باشد؛ حالا انگیزه همه تیم‌ها برای شکست آرژانتین مضاعف است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی