[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

یک دستگاه غیرمجاز تاتو کشف و توقیف شد ، روزنامه شیراز نوین

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند خبر داد: 
یک دستگاه غیرمجاز تاتو کشف و توقیف شد 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند از کشف و توقیف یک دستگاه غیرمجاز تاتو در یکی از منازل شهر فراشبند خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، دکتر «حسن کرمی» با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش از یکی از شهروندان مبنی بر انجام غیرمجاز تاتو در یکی از منازل شهر فراشبند، کارشناسان بهداشت محیط و نظارت بر درمان شبکه، پس از دریافت دستور مقام قضایی با همکاری پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی به منزل فرد متخلف مراجعه و یک دستگاه تاتو غیرمجاز کشف و توقیف کردند.
او با اشاره به اینکه هرگونه اقدامی که بهداشت عمومی را تهدید کند، بر اساس قانون، با مجازات همراه خواهد شد، افزود: پرونده این فرد متخلف، برای گذراندن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان فراشبند با تأکید بر اینکه افراد متقاضی تاتو باید به این موضوع توجه کنند که در چه مکانی و از سوی چه افرادی خالکوبی انجام می‌دهند، اضافه کرد: انجام فعالیت‌‌هایی مانند تاتو، لیزر، تزریقات و برخی امور درمانی و زیبایی بدون کسب مجوز‌های لازم، تخلف به شمار می‌رود و با متخلفان بر اساس قانون و مقررات برخورد می‌‌شود.
دکتر کرمی ادامه داد: انجام این اقدامات، اگر بدون توجه به مسائل بهداشتی و از سوی افراد غیرمتخصص و کم‌تجربه انجام شود، منجر به انتقال بیماری‌های پوستی، بیماری‌های واگیر و خطرات جبران‌ناپذیر می‌شود.
او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز مراکز انجام تاتو، مراکز لیزر و زیبایی و آرایشگاه‌های غیرمجاز، موضوع را از طریق سامانه ۱۹۰ ارتباطات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع‌رسانی کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی