[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ارائه خدمت به راهیان اربعین ، روزنامه شیراز نوین

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس از بازگشت جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی استان فارس از آیین پیاده‌روی اربعین حسینی، با ارائه بیش از 103هزار خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا(ع) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی استان فارس، سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» با بیان اینکه امسال نیز همانند سال‌های گذشته، خدمات خالصانه‌ای به همت جهادگران سلامت استان فارس ثبت و در تاریخ ماندگار شد، افزود: بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس با راه‌اندازی ۹ درمانگاه جهادی شبانه‌روزی در مسیر پیاده‌روی زائران حسینی و در جوار حضرت سیدالشهدا(ع)، بیش از ۱۰۳هزار خدمت به زائران طریق الحسین(ع) ارائه دادند. مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس مهم‌ترین خدمات ارائه شده در طول روزهای برپایی این آیین معنوی از سوی جهادگران سلامت استان را شامل ویزیت پزشکان متخصص و عمومی، خدمات دندان‌پزشکی، توزیع داروخانه، تزریقات و سرم‌تراپی، پانسمان، سنجش فشار خون، قند خون و نوار قلب عنوان کرد. سرهنگ صمصام با اشاره به اهمیت کنگره عظیم اربعین، ارتقای سلامت معنوی به عنوان یکی از مسائل ضروری دنیای امروز را از دستاوردهای این سفر برشمرد و گفت: جهادگران شرکت‌کننده در این آیین، با این اندوخته معنوی از آرامش روحی و درک اهمیت کمک به زائران، بار دیگر به عرصه خدمت بازمی‌گردند و این تأثیرگذاری همواره قابل مشاهده بوده است.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس اربعین سرور و سالار شهیدان را یکی از عرصه‌های مهم رشد سلامت معنوی کادر درمان دانست که ثمره آن، گسترش فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی و افزایش بهره‌وری در مراکز درمانی است و ادامه داد: ۳۶۰ جهادگر سلامت استان فارس، در این ایام، توفیق حضور در یک کارگاه آموزشی عملی در مکتب اهل بیت(ع) را یافتند و اکنون به عنوان سفیران حضرت زینب(س)، ابعاد مختلف این آیین معنوی را در جامعه تبیین می‌کنند. سرهنگ صمصام با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این خدمت جهادی، با وجود دشواری‌هایی چون گرمای هوا، به صورت شبانه‌روزی و با جان‌فشانی، تلاش خود را برای سلامتی و آرامش زائران حسینی به کار بسته‌اند، از برنامه‌ریزی برای تداوم این‌گونه برنامه‌ها با برپایی اردوهای جهادی در مناطق کم‌برخوردار استان و به اقشار کم‌درآمد خبر داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی