[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بازیکن سابق فجر شهید سپاسی : مربیگری بدون اخلاق مطلوب نیست ، روزنامه شیراز نوین

بازیکن سابق فجر شهید سپاسی می‌گوید مصدومیت‌های متوالی اجازه ادامه فوتبال را به او نداده و می‌خواهد پله‌پله وارد عرصه مربیگری شود. به گزارش ورزش سه، محمد انصاری یکی از فوتبالیست‌های بدشانس ایرانی محسوب می‌شود؛ او به دلیل مصدومیت‌های متوالی که برایش پیش آمد، مجبور به خداحافظی زودهنگام شد و حالا با طی کردن مدارج مربیگری درصدد است در این عرصه حضوری موفق داشته باشد.
انصاری 31 ساله این روزها در کلاس مربیگری درجه A آسیا شرکت کرده است؛ او امروز در جمع خبرنگاران درباره ورودش به عرصه مربیگری گفت: مربیگری و فوتبال بازی کردن دو فضای کاملاً متفاوت است؛ شاید چند سال بازی کردم، اما بحث مربیگری دیدگاه و فضای متفاوتی دارد. البته تجربه بازی کردن با مدارک مربیگری تلفیق خوبی می‌شود.
مدافع سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا کاملاً فوتبال را کنار گذاشته، بیان کرد: مصدومیت‌ها مانع از ادامه بازی شد؛ سه مرتبه آسیب از ناحیه رباط صلیبی در بحث بدنی‌ام تأثیر داشت؛ زانویم اجازه بازی کردن نمی‌داد. می‌توانستم قراردادی ببندم و حتی از چند تیم پیشنهاد هم داشتم، اما تصمیم گرفتم با همان کیفیت قبلی خداحافظی کنم.
او درباره اینکه بحث اخلاق‌مدار بودن خودش در فوتبال مطرح شده و چقدر سعی می‌کند به‌عنوان یک مربی این مسئله را به کار بگیرد، گفت: من فکر می‌کنم این دو مورد مکمل یکدیگر باشند. من خودم را موفق نمی‌دانم، اما مربی‌ای که در بحث‌های اخلاقی ضعیف باشد، اثر مطلوبی ندارد. اگر مربی اخلاق داشته باشد و از نظر کیفیت فنی خوب نباشد، موفق نمی‌شود؛ این دو مسئله باید تلفیق شوند و اثر خوبی داشته باشد.
انصاری در پاسخ به این پرسش که با توجه به منش خودش اگر کنار زمین حضور داشته باشد می‌تواند موفق باشد هم گفت: تجربه این موضوع طبیعتاً باید به دست بیاید؛ اصلاً الآن نیت ورود به این فضا را ندارم و اگر قرار باشد این اتفاق یک روزی رخ بدهد، باید مثل فوتبالم پله‌پله اتفاق بیفتد. وی افزود: امسال چند پیشنهاد کمک مربیگری در دو تیم لیگ برتر داشتم، اما خودم ورود به این فضا را زود می‌دانم؛ خیلی از مربیان هستند که از من جلوترند و باید این مسیر پله‌پله طی شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی