[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

داوران عاشق فوتسال نگاه اقتصادی ندارند، روزنامه شیراز نوین

سرپرست تیم سفیر گفتمان تهران گفت: داوران فوتسال 2 سال است حقوق دریافت نکرده‌اند، اما با عشق در لیگ برتر قصاوت می‌کنند. به گزارش ورزش سه، اکبر تقوی در مورد ارزیابی خود در 6 هفته از شروع لیگ برتر امسال اظهار داشت: امسال یکی از قوی‌ترین لیگ‌های فوتسال را بعد از سالیان سال شاهد هستیم؛ خوشبختانه تیم‌ها هم متحول شده‌اند و اکثراً با برنامه و منسجم در لیگ حضور دارند.
سرپرست سفیر گفتمان تهران در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه اکثر تیم‌ها از قضاوت داوران ناراضی هستند، گفت: باید واقعیت را در نظر بگیریم؛ به درست یا غلط آن کاری ندارم. فدراسیون فوتبال و کمیته داوران به راحتی داوران را بازنشسته می‌کنند و با این شیب تند بازنشستگی جایگزین کردن این داوران کار سختی  است. وی ادامه داد: همان‌طور که در ابتدا گفتم امسال لیگ قوی داریم و به همین ترتیب هیچ بازی در لیگ آسان نیست؛ در گذشته بازی‌های آسان  را به داوران تازه کار می‌دادند، اما الان این‌گونه نیست و داوری‌ها امسال یک مقدار نسبت به سال‌های گذشته ضعیف شده است. تقوی تأکید کرد: باشگاه‌ها باید کمی صبوری کنند؛ کل سرمایه داوری ما همین داورانی هستند که در لیگ حضور دارند؛ به‌عنوان مدیر یک باشگاه تقاضا دارم داوران دقت خود را بیشتر کرده و به اسم تیم‌ها توجهی نکنند. بعضی از داوران نگاهی به اسم تیم‌ها دارند و با آنها مدارا می‌کنند؛ این نگاه غلط است و احساس می‌کنم همین نگاه برای داوران مشکل‌ساز شده است.
وی در پایان عنوان کرد: قبول کنیم سرمایه داوری ما همین است و باید از زحمات آنها تشکر کنیم؛ این داوران در این شرایط سخت اقتصادی نزدیک به دو سال است که حقوق نگرفته‌اند، اما با عشق ادامه می‌دهند. 
تقوی گفت: آنها نگاه اقتصادی به داوری ندارند و فقط با عشق به فوتسال است که در این رشته فعالیت می‌کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی