[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نورپردازی و افزایش روشنایی بوستان بعثت، روزنامه شیراز نوین

معاون شهردار منطقه یک شیراز خبر داد:
نورپردازی و افزایش روشنایی بوستان بعثت

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: به‌منظور تأمین روشنایی مناسب، بهینه‌سازی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ارتقای امنیت و ایمنی شهروندان، پروژه بهسازی و افزایش روشنایی بوستان بعثت در حال اجرا می‌باشد. به گزارش ارتباطات و امور فرهنگی شهرداری منطقه یک شیراز، مجید دهقان معاون اجرایی و خدمات شهری منطقه یک گفت: از ابتدای امسال اقدامات گسترده‌ای برای بهسازی، اصلاح سیستم و تأمین روشنایی پارک‌های سطح منطقه انجام گرفته است.
 مجید دهقان با اشاره به ضرورت وجود نور و روشنایی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین عناصر منظر شهری و تأمین امنیت شهر و نقش بازدارنده آن از وقوع جرم و ناهنجاری، گفت: پروژه بهینه‌سازی و نورپردازی بوستان بعثت با توجه به فرسودگی و قدیمی‌بودن سیستم روشنایی و به‌منظور کاهش هزینه برق مصرفی در حال اجرا می‌باشد.
 وی از ویژگی‌های این پروژه به رفع نواقص نورپردازی و نقاط تاریک، کابل‌کشی به طول ۱۴۰۰ متر، نصب ۱۷۲ پایه روشنایی با ارتفاع بلند، اجرای فونداسیون‌های جدید جهت ایمنی بیشتر و جمع‌آوری پایه‌های قدیمی اشاره کرد و افزود: پس از اجرای طرح جدید، ضمن ارتقای کیفیت نور، تاریکی به کمترین حد ممکن می‌رسد.
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک شیراز در پایان افزود: عملیات بهینه‌سازی و افزایش روشنایی بوستان خلدبرین نیز در حال طراحی است و به‌زودی اجرا خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی