[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سربلندی شیراز در چله‌گاه اربعین، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی - گروه گزارش
amirabadi_shznvn@yahoo.com

یکصد و بیست و هفتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور مدیران شهری برگزار شد و پارلمان شهری از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در ایام خدمت‌رسانی اربعین حسینی تقدیر کرد.
در این مراسم، شهردار شیراز با اشاره به عملکرد موفق شورای شهر و شهرداری شیراز در اربعین امسال گفت: خدمات شهرداری از شهر شیراز تا مرز شلمچه تا کربلای معلی مشهود بود. محمدحسن اسدی روز گذشته در اولین دستور کار صحن علنی شورا و گزارش عملکرد این دستگاه در ایام اربعین گفت: بیش از 20 روز حدود 700 نفر از پرسنل شهرداری که عمدتاً رانندگان اتوبوس، امدادگران، پاکبانان، نیروی حراست و ارتباطات شهرداری شیراز و... بودند، خدمت‌رسانی به زائران را انجام دادند.
وی افزود: امسال با نظم و انضباط خوبی کار پیش رفت و مشکلی نداشتیم و در این زمینه مقامات مسئول استانی و استان خوزستان از خدمات شورای شهر و شهرداری قدردانی کردند. اسدی بیان کرد: همچنین در شهر شیراز کمپ اقامتی دائم سفر برای زائران داخلی و اتباع خارجی داشتیم. در ادامه این جلسه، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در ارائه گزارش عملکرد این دستگاه گفت: در سه قسمت مرز شلمچه، کربلا و اربعین در شیراز اقدام کردیم که در مرز شلمچه در 4 موضوع اسکان زائران، حمل و نقل زائران، تنظیف و خدمات ایمنی عمل کردیم. غلامرضا غلامی با اشاره به برگزاری مراسم بدرقه 700 نفر نیروی خدماتی و پاکبانان عنوان کرد: بعد از آن اکیپ‌ها در مرز در 11هزار مترمربع و 12 چادر در مرز شلمچه مستقر شدند.
وی بیان کرد: در اربعین امسال 100 دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه اعزام شدند که در مجموع 120هزار نفر زائر جابه‌جا کردند. غلامی همچنین به مدیریت پسماند در مرز شلمچه اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع به طور کامل در مرز به عهده شهرداری شیراز بود که در این خصوص 193 پاکبان و 33 دستگاه خودرو اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ایمنی مواکب را آتش‌نشانی شیراز پوشش داد که 22 نفر نیروی آتش‌نشان و دستگاه‌های اطفایی و امدادی حاضر بودند و در مجموع مدیریت مرز در اسکان، ایمنی و جابه‌جایی زائران برعهده شهرداری شیراز بود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی