[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

وداع قطعی ۵ بازیکن با رئال مادرید، روزنامه شیراز نوین

تابستان سال بعد باید منتظر جدایی قطعی پنج بازیکن رئال از جمله لوکا مودریچ و تونی کروس باشیم. به گزارش ورزش سه، کارلو آنچلوتی در حال برنامه‌ریزی برای تجدید قوا در رئال است و اعتقاد دارد زمان آن فرا رسیده که جوانان قدمی رو به جلو بردارند. لوکا مودریچ و تونی کروس اولین کسانی هستند که قربانی این تغییر و تحول خواهند شد.
رئال مادرید کار روی نو کردن ترکیب خود و استفاده از جوانان در پست‌های مختلف را از 2 سال پیش شروع کرده و همین حالا شاهد حضور بازیکنان جوان و خوش‌آتیه در خط میانی رئال هستیم تا جا برای کروس و مودریچ تنگ شود.
در این فصل، رئال مادرید جود بلینگام را که عملکردی تماشایی از خود نشان داده، جذب کرده است. فران گارسیا، براهیم، خوسلو، آردا گولر و کپا نیز به رئال پیوسته اند، اما فلورنتینو پرز از همین حالا برای فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کند.
لوکا مودریچ و تونی کروس، اولین نفرات لیست خروجی بازار تابستانی آینده هستند؛ آنچلوتی قبلاً به آنها گفته بود که دقایق کمتری نسبت به سایر فصول گذشته بازی خواهند کرد و زمان آن رسیده که جوانان گامی به جلو بردارند و خط هافبک رئال را در دست بگیرند.
با آمدن جود بلینگام، آردا گولر و عملکرد عالی ادواردو کاماوینگا و اورلین شوآمنی، آینده خط میانی رئال مادرید در دستان بازیکنان ارزشمند و خوبی است.‌ علاوه بر کروس و مودریچ، سه بازیکن دیگر نیز قرار است جدا شوند؛ اولین آنها لوکاس واسکز 32 ساله است که در هشت سال گذشته هرگز در ترکیب رئال مادرید فیکس نبوده است. خروجی بعدی، ناچو است؛ کاپیتان اول رئال با وجود اینکه قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرده، می‌داند که فصل بعد باید برود. با مصدومیت ادر میلیتائو، این بازیکن اسپانیایی دقایق بیشتری در فصل جاری خواهد داشت، اما انتظار می‌رود که فلورنتینو در تابستان آینده راهی برای خروج او پیدا کند. ‌آخرین نفر در لیست، دروازه‌بان دوم، آندری لونین است؛ با مصدومیت تیبوکورتوا رئال به لونین اعتماد نکرد و کوپا را به خدمت گرفت؛ همه‌چیز نشان می‌دهد فصل بعد او نیز از رئال رفتنی خواهد بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی