[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اولین سه امتیاز در کیسه طلایی‌پوشان، روزنامه شیراز نوین


 میثم محجوبی - گروه ورزش
دو تیم شیرازی بر خلاف هفته نخست، نتایج خوبی در هفته دوم گرفتند؛ فجر شهید سپاسی در شیراز پیروز شد و شهر راز هم بیرون از خانه به یک گل و یک امتیاز دست یافت.
شاگردان ستار زارع در اسلامشهر میهمان آریو بودند؛
ترکیب شهر راز شیراز عبارت بود از: مهرداد بشاگردی، وحید خشتان، میلاد غریبی، پیمان نامور، حسین فاضلی، رضا آقابابایی، محمد کاظمی، کمال الدین نیک خوی، محمد قنبری، سپهر روزی‌طلب و مجید بهروزی.
ترکیب آریو اسلامشهر نیز شامل رضا حیدری، حسین میرزاحسینی، حبیب افرا، بهنام عسگرخانی، محمد بیرانوند، علی‌رضا رحمتی، محمد نوروزی، محمد فرامرزی، سهیل میرزازاده، محمد غلامرضا، مهدی یوسفی احمدآباد بودند.
نیمه اول این مسابقه با تک‌گل دقیقه ۱۲ علی‌رضا رحمتی به سود شاگردان جواد زرینچه به پایان رسید؛
اما در نیمه دوم و در دقیقه ۶۴ روی یک ارسال بلند، رضا آقا بابایی با ضربه سری دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.
در نهایت این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید تا شاگردان ستار زارع در پایان هفته دوم، بدون پیروزی و بدون شکست با دو امتیاز به کار خود ادامه دهند.
در دیگر دیدار دیشب، تیم فجر شهید سپاسی در ورزشگاه حافظیه و در حضور حدود ۲ هزار تماشاگر مشتاق، برابر داماش گیلان قرار گرفت؛ 
در این دیدار ترکیب فجر شهید سپاسی شامل علی غلام‌زاده، محمد آژیر، محمدعلی کاظمی، آرام عباسی، حمید ملکی، حامد بحیرایی، سعید زارع، عرفان پورافراز، محمدرضا فلاحیان، عباس بوعذار و ابوالفضل بابایی بود؛ ترکیب داماش گیلان نیز از اشکان توانا، مجتبی بیژن، آزاد جعفرزاده، سعید طالبی، پژمان نجات، سجاد قلی‌بیگی، محمد رستمی، امید پورقنبری، عباس کندل، حسین خیری و آرمین انبساطی تشکیل شده بود.
بازی بدون هیجان و حمله آغاز شد و تا میانه‌های نیمه اول، هیچ موقعیتی روی دروازه‌ها ایجاد نشده بود؛ اما در دقیقه ۲۸ روی یک ضربه آزاد، فجر شهید سپاسی به گل اول خود در این فصل دست یافت.
ارسال خوب عباس بوعذار باعث شد تا توپ در دهانه دروازه به محمد آژیر برسد و این مدافع پیش‌تاخته توانست دروازه اشکان توانا را باز کند؛
دو دقیقه بعد نزدیک بود بازی به تساوی کشیده شود؛ ضربه آزاد محسن انبساطی به شکل خطرناکی از کنار دروازه فجر شهید سپاسی به بیرون رفت.
در دقایق ۳۲ و ۳۳ هم فجر شهید سپاسی خطراتی روی دروازه میهمان ایجاد کرد که نتیجه‌ای در بر نداشت؛ در نهایت بعد از ۴ دقیقه وقت تلف‌شده، نیمه اول با برتری میزبان به پایان رسید.
در نیمه دوم داماش که نیاز به گل داشت، میل بیشتری برای حمله از خود نشان داد و در دقیقه ۵۹ شوت امید پورقنبری به شکل خطرناکی از بالای دروازه فجر شهید سپاسی به بیرون رفت.
به علاوه در دقیقه ۶۵ پورقنبری این‌بار با ضربه سر، محمدسجاد قلی بیگی را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد، اما ضربه محکم قلی بیگی از فاصله نزدیک را علی غلامزاده با پا دفع کرد. دروازه‌بان فجر شهید سپاسی با این واکنش سریع، تشویق بی‌امان تماشاگران را برانگیخت.
در ادامه، بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه ۸٠ دو اتفاق خوب دیگر برای طلایی‌پوشان شیراز رقم خورد؛
در دقیقه ۸٠ فرار امید افشون، بازیکن تعویضی فجر شهید سپاسی پشت مدافعان داماش، با تکل حسین خیری و خطای او مواجه شد و عباس راکی داور مسابقه هم بدون هیچ تردیدی کارت قرمز را به خیری نشان داد.
دقیقه‌ای بعد، ارسال زیبای حامد بحیرایی روی همین ضربه کاشته، با ضربه سر دقیق آرام عباسی به گل دوم فجر شهید سپاسی تبدیل شد.
فجر شهید سپاسی با دو گل و یک بازیکن بیشتر با خیال راحتی دقایق باقی‌مانده را سپری کرد؛
فجر شهید سپاسی با این پیروزی ۳ امتیازی شد و روی پله هفتم ایستاد.
این تیم هفته آینده در تهران میهمان سایپا خواهد بود و شهر راز در شیراز به مصاف خلیج فارس بندرماهشهر می رود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی