[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئال قید امباپه را زد ستاره آرژانتینی، رئالی می‌شود؟، روزنامه شیراز نوین

خولیان آلوارس با علاقه رئال مادرید روبه‌رو شده است. به گزارش فوتبال 360، در شرایطی که انتظار داشتیم رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه در پایان فصل اقدام کند، اما طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، رئال مادرید به طور کامل قید جذب او را زده و از طرفی با سران منچسترسیتی درباره شرایط جذب خولیان آلوارس مذاکره کرده و از داشتن رضایت ستاره آرژانتینی این تیم خیالش راحت است. 
گفته شده امباپه پس از اینکه قید دریافت بند وفاداری‌اش را زده، اجازه دارد در پایان فصل بدون هیچ مشکلی از این تیم جدا شود؛ با این‌حال، مقداری شرایط عجیب می‌‍‌شود.
آلوارس از زمان انتقال به منچسترسیتی یک جانشین همیشه آماده برای ارلینگ هالند بوده و با توجه به توانایی بالا، پپ از او به‌عنوان هافبک و بال هم بازی گرفته؛ این موضوع برای پرز بسیار جذاب است.
وقتی آلوارس تنها 11سال سن داشت و نامش تازه به‌عنوان یک استعداد ویژه توسط استعدادیاب‌های آرژانتینی مطرح می‌شد، مقامات رئال مادرید به‌عنوان اولین مشتری جدی او قصد داشتند او را به اسپانیا بیاورند. برای تحقق این هدف، والدین آلوارس مجبور شدند او را تا مادرید همراهی کنند. خولیان یک ماه تمام تمرینات فشرده رئال مادرید را پشت سر گذاشت؛ او در همان سن کم از نظر گلزنی و ساخت موقعیت گل متفاوت‌تر از هم سن و سالان خود بود. بازی‌اش نه تنها تماشاگران بلکه فلورنتینو پرس را تحت‌تأثیر قرار داد. زمانی که خولیان در مادرید بود، مهمتر از همه با بازیکنان مورد علاقه‌اش ایگواین، دیماریا و راموس دیدار کرد. رئال مادرید مشتاق جذب او بود، اما به دلیل قانون ممنوعیت انتقال کودکان زیر 13 سال از فوتبال آرژانتین، این اتفاق نیفتاد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی