[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نبرد با کریس را از خانه تماشا کنید!، روزنامه شیراز نوین

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان قزوین درباره آخرین وضعیت برگزاری دیدار پرسپولیس و النصر عربستان توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش فوتبال 360، ستاد برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته به ریاست مهدی تاج برگزار شد تا در آستانه آغاز این رقابت‌ها، هماهنگی‌های نهایی برای میزبانی از رقبای آسیایی انجام شود. با توجه به حضور فوق‌ستاره‌های سرشناس فوتبال جهان در تیم‌های عربستانی، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نسبت به سالیان گذشته حساسیت بیشتری پیدا کرده و مشکلات زیرساختی فوتبال ایران باعث شده تا در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌های آسیایی، مسئولان فدراسیون فوتبال تقلای بیشتری برای رفع این مشکلات داشته باشند.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته به دنبال توافق با AFC در زمینه تأمین تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی بود که مذاکرات انجام‌شده به‌ ثمر نشسته و قرار است این تکنولوژی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تأمین شود و برای انجام بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در ایران در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گیرد. تاج که امروز در مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان قزوین شرکت کرده بود در حاشیه این مراسم نسبت به حضور کریستیانو رونالدو در تهران و البته مباحث مرتبط با میزبانی از رقبای آسیایی توضیحاتی را بیان نمود.
*سفر رونالدو به تهران اهمیت بالایی دارد
رئیس فدراسیون فوتبال درباره سفر رونالدو به تهران همراه با تیم النصر عربستان گفت: رونالدو که قرار است برای بازی به تهران سفر کند، با بیش از ۶۸۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام پربیننده‌ترین صفحه مجازی را دارد و از این‌رو سفر او به تهران برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چون ما به دنبال تعامل با مجموعه‌های بین‌المللی فوتبال هستیم.
تاج در واکنش به حضور زنان در ورزشگاه‌ها توضیح داد: در جلسه‌ای که مربوط به موضوع ورود زنان به ورزشگاه بود و اتفاقاً موافقان و مخالفانی داشت؛ حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد از موضع موافق صحبت کرد و این موضوع برای من خیلی جالب بود که در نهایت صحبت‌های او به‌عنوان امام جمعه تهران مورد توجه واقع شد که نتیجه آن را هم دیدید. در همین قزوین در اولین بازی خانگی شمس‌آذر، زنان در ورزشگاه حضور پیدا کردند و در فضایی آرام به تماشای بازی شمس‌آذر و هوادار نشستند.
*رأی بدون تماشاگر بودن بازی پرسپولیس شکسته نشد!
مهدی تاج در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت ورود تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی به ایران گفت: دیروز جلسه‌ای در تهران داشتیم و قرار شد گمرک در موضوع وارد کردن دستگاه VAR کمک‌هایی داشته باشد و الحمدالله همه نهادها همکاری می‌کنند که کار به درستی تا بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انجام شود؛ البته نگرانی‌هایی هم وجود دارد چون معتقدم بدون تماشاگر کردن بازی‌ها از شور و شوق رقابت‌ها کم می‌کند و باید تلاش کنیم همه تدابیر را داشته باشیم تا از حضور تماشاگر در ورزشگاه‌ها استفاده کنیم؛ اینکه صورت مسئله را با حذف تماشاگر پاک کنیم از نظر من منطقی نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره بدون تماشاگر بدون بازی پرسپولیس و النصر پاسخ داد: البته پرسپولیس از سوی AFC باید بازی را بدون تماشاگر برگزار کند. با اینکه تلاش‌هایی برای شکستن این حکم شده، اما چون در کمیته انضباطی این رأی داده شده بود نتوانستیم برای حضور تماشاگرها در بازی پرسپولیس کاری انجام بدهیم، ولی به امید خدا برای باقی بازی‌ها برای حضور تماشاگر تلاش می‌کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی