[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پیشرفت با همدلی محقق می‌شود، روزنامه شیراز نوین


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9 شیراز، مراسم تکریم شهردار منطقه 9 و معارفه سرپرست جدید شهرداری منطقه ۹ با حضور مدیران شهری، معاونان مناطق یک و ۹ در سطح منطقه برگزار شد.
در این جلسه، رستم‌زاده سرپرست جدید منطقه 9 ضمن امیدوار برای برداشتن گامی در جهت پیشرفت اهداف منطقه گفت: با در نظر گرفتن مؤلفه‌هایی همچون هم‌فکری و همدلی در سایه تلاش همه همکاران در شهرداری منطقه ۹، تلاش داریم در مجموعه مدیریت شهری پیشرفت و تسهیل در اداره امور، رسیدگی به نیازها و خواسته‌های مردمی و برطرف نمودن مشکلات را شاهد باشیم.رستم‌زاده که مدیریت ارشد شهرداری منطقه یک را در کارنامه خود دارد، عنوان کرد: عملکرد مجموعه مدیریت شهری در سطح منطقه در راستای سیاست‌های شورای شهر مبنی بر توسعه همه‌جانبه و محرومیت‌زدایی و تربیت شهروند تراز دنبال می‌گردد. 
محمدجواد افضلی شهردار پیشین منطقه 9 نیز ضمن تشکر و قدرددانی از همکاران در منطقه ۹، ضمن معرفی معاونان و مسئولان عنوان کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین دارایی ارزشمند هر مجموعه خدمات‌رسانی است که در سطح منطقه 9 با تلاش‌های بی‌وقفه همکاران منطقه ۹ در جهت پیشبرد اهداف گام‌های مؤثری برداشته شده است. سرپرست شهردار منطقه 3 شیراز تصریح کرد: منطقه ۹ بیشترین میزان حریم را دارد؛ لذا بیشترین نظارت در بخش خدمات شهری را می‌طلبد. وی ضمن موفقیت برای سرپرست جدید شهرداری منطقه 9 تصریح کرد: در زمان خدمت در سطح این منطقه هدف کاهش مشکلات و توجه به خواسته‌های مردم برای رفع محرومیت از شهرک‌های کم‌برخوردار بوده است؛ سیاستی که برگرفته از تأکیدات شورای ششم و مدیریت ارشد شهرداری شیراز است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی