[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

برزیل و انگلیس روبه‌روی ایران! ، روزنامه شیراز نوین

تیم نوجوانان ایران در گروه C جام جهانی 2023 با تیم‌های برزیل، انگلیس و کالدونیای جدید هم‌گروه شد. به گزارش فوتبال 360، تیم نوجوانان ایران که با هدایت عباس چمنیان سابقه تاریخ‌سازی در جام جهانی زیر 17 سال را در کارنامه خود دارد و در سال 2017، نوجوانان ایران موفق شدند به جمع 8 تیم برتر راه پیدا کنند، حالا بعد از یک دوره غیبت در این رقابت‌ها، با هدایت حسین عبدی توانسته سهمیه حضور در جام جهانی را به ‌دست آورد و شاگردان عبدی خود را برای حضور در جام جهانی 2023 آماده می‌کنند. مراسم قرعه‌کشی جام جهانی زیر 17 سال به میزبانی مقر فیفا در زوریخ سوئیس برگزار شد و 24 تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در قالب 6 گروه 4 تیمی تقسیم شدند تا براساس قانون، 2 تیم برتر هر گروه به همراه 4 تیم برتر سوم بتوانند جواز حضور در مرحله حذفی رقابت‌ها را به‌ دست آورند.
نوجوانان ایران در سخت‌ترین گروه جام جهانی در کنار برزیل و انگلیس قرار گرفتند. کالدونیای جدید، دیگر هم‌گروه تیم ملی نوجوانان ایران است. ایران در این گروه، برای صعود کار سختی دارد و باید بتواند از دو بازی سخت مقابل دو قدرت فوتبال جهان، امتیاز بگیرد. حتی صعود ایران به عنوان تیم سوم هم، مستلزم کسب بیش از 3 امتیاز خواهد بود.
کشور اندونزی، میزبان جام جهانی زیر 17 سال در سال 2023 است؛ مسابقاتی که از 10 نوامبر تا 2 دسامبر 2023(19 آبان تا 11 آذر 1402) قرار است به انجام برسد و شاگردان حسین عبدی امیدوارند که بتوانند خاطره خوش آخرین حضور ایران در جام جهانی زیر 17 سال را تکرار کنند و بار دیگر بتوانند در جمع 8 تیم برتر جهان قرار گیرند؛ خود را در قامت یک مدعی نشان بدهند و مجدداً تاریخ‌سازی کنند. تیم ایران براساس سیدبندی انجام‌شده پیش از انجام مراسم قرعه‌کشی در سید سوم قرار داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی