[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

هواداران در انتظار رتبه‌های بهتر، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
ضعیف‌ترین تیم دو هفته اول لیگ یک، امروز به ظاهر لقمه‌ای آماده برای نارنجی‌پوشان شیرازی محسوب می‌شود. ستار زارع و شاگردانش بهترین فرصت ممکن را برای کسب اولین سه امتیاز تاریخ شهر راز دارند.
خلیج فارس ماهشهر که در دو بازی ابتدایی 7 گل دریافت کرده، خوش‌شانس است که هنوز ته جدول را لمس نکرده، چون تیم هم‌استانی‌اش مسابقات را با سه امتیاز منفی شروع کرده است! نماینده ملاثانی با وجود کسب امتیاز در هر دو بازی قبلی با منفی یک امتیاز همچنان در رتبه آخر جدول قرار دارد.
شهر راز هم مثل نماینده ملاثانی کار را با 2 تساوی آغاز کرده و روی پله یازدهم قرار دارد؛ انتظار می‌رود که نماینده نوپای شیراز در بازی امروز مقابل ناآماده‌ترین تیم لیگ به پیروزی دست پیدا کرده و با 5 امتیاز، چندپله‌ای در جدول صعود کند؛ حتی این شانس را دارد که دوباره بالاتر از تیم همشهری بایستد. 
با وجود اینکه شهر راز در بازی قبلی مقابل آریو اسلامشهر به اولین گل خود دست یافت، ستار زارع به مشکل گلزنی تیمش اذعان دارد و این موضوع به دغدغه مهمی در ادامه رقابت‌ها تبدیل شده است. امروز هم فرصت خوبی برای تمرین گلزنی به تیمی است که تا اینجای کار میانگین دریافت بیش از سه گل در هر مسابقه را به ثبت رسانده! چهار بر یک در زمین مس سونگون و سه بر یک در زمین خود مقابل پارس جنوبی، تیم امید روانخواه. انتظار می‌رود که شهر راز هم با نتیجه‌ای مشابه از سد نماینده خوزستان بگذرد و چه بهتر که این کار را با ثبت کلین شیت انجام دهد.
اما هر قدر بازی ساده‌ای برای شهر راز پیش‌بینی می‌شود، کار فجری‌ها سخت به نظر می‌رسد. شاگردان رجب زاده باید در تهران به مصاف سایپا بروند؛ تیمی که پس از پیروزی خانگی مقابل دریا بابل، یک پیروزی بی‌دردسر هم مقابل خوشه طلایی ساوه به دست آورده. تیم خوشه طلایی ساوه هفته گذشته به دلیل عدم صدور کارت بازیکنان با وجود حضور نفراتش در زمین، نتوانست این مسابقه را برگزار کند و سه بر صفر بازنده اعلام شد.
شاگردان سیدمهدی حسینی به لطف این سه امتیاز بادآورده، رتبه دوم جدول را در اختیار دارند. فجر شهید سپاسی تنها در صورتی می‌تواند امروز در رتبه‌ای بالاتر از سایپا بایستد که با سه گل در زمین رقیبش پیروز شود! البته در این مقطع از فصل، کسب امتیاز از مسابقات مهم است و نمی‌توان به هیچ رتبه‌ای دل خوش کرد. حتی کسب یک امتیاز هم برای شاگردان رجب زاده می‌تواند خوشایند باشد؛ هرچند خود رجب‌زاده اعتقاد دارد که تیمش در هر مسابقه‌ای برای پیروزی می‌جنگد.
تمامی دیدارهای هفته سوم لیگ یک، امروز برگزار می‌شود؛ داماش گیلان در رشت پذیرای استقلال آبی پوش ملاثانی است؛ خوشه طلایی در ساوه به مصاف مس کرمان می‌رود و مس سونگون، صدرنشین رقابت‌ها در دیاری حساس به مصاف خیبر خرم آباد خواهد رفت. مصاف دو تیم صنعتی چادرملو اردکان و مس شهربابک در اردکان برگزار خواهد شد و نبرد تیم‌های جنوبی و شمالی نفت و گاز گچساران و دریا بابل نیز در گچساران برگزار خواهد شد. نفت مسجدسلیمان میزبان آریو اسلامشهر است و بالاخره پارس جنوبی در جم به میزبانی شهرداری آستارا خواهد رفت. فجر شهید سپاسی از ساعت 17:30 دقیقه در تهران به مصاف سایپا می‌رود و شهر راز در حافظیه شیراز و از ساعت 18:30 دقیقه به مصاف خلیج فارس ماهشهر می‌رود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی