[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استفاده از ظرفیت‌های فارس برای رونق والیبال ، روزنامه شیراز نوین

نشست هم‌اندیشی و بررسى چالش‌ها و فرصت‌هاى واليبال استان با حضور سرپرست هیئت والیبال استان فارس، رؤسا و سرپرستان هیئت‌های شهرستان‌های استان روز چهارشنبه ۲۲شهریور در محل مجموعه ورزشی پوریای ولی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیئت والیبال فارس، در این نشست راهكارهاى لازم براى پيشرفت و توسعه ورزش واليبال در رده‌هاى مختلف سنى و رنگكينگ‌هاى استانى و ملى از مهم‌ترین مباحثى بود كه در جمع والیبالی‌هاى استان به بحث گذاشته شد.
سرپرست هیئت والیبال استان در ابتدا ضمن قدردانی از حضور رؤسا در این جلسه گفت: تیم جدید هیئت والیبال در این چند ماه فعالیت خود، با چالش‌های فراوانی همراه بوده، اما با هم‌دلی و هم‌فکری اعضا می‌توانیم مسیر رسیدن به پیشرفت و توسعه واليبال و معرفى صحيح اين رشته ورزشى به خانواده‌ها و نسل آتى  را هموار کنیم.
حسین فرجاد با بیان اینکه طی این مدت کوتاه درصدد برطرف کردن موانع در حوزه والیبال با كمک دانش و تجربه همه‌جانبه جامعه ورزش بودیم، افزود: تلاش ما بر این است تا با شعار همبستگی و اتحاد گام‌های مثبتی را برداریم و زیرساخت‌های مناسب، بسترسازی‌های قوی به خصوص در رعايت كامل موازين آيين‌نامه‌اى و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های تخصصی برای این ورزش را اجرایی کنیم.
رتبه‌بندی هیئت در کشور/ ایجاد ظرفیت در فارس 
وی با اشاره به ارتقای رتبه هیئت والیبال استان در کشور عنوان کرد: یکی از ملاک‌ها در رتبه‌بندی فدراسیون والیبال عملکرد و میزان فعالیت هیئت‌ها در حوزه‌های مختلف است.
سرپرست هیئت والیبال با اشاره به نظر فدراسیون در خصوص فعالیت‌ها اضافه کرد: فعالیت‌های مد نظر فدراسیون ازجمله حضور و برگزاری مسابقات لیگ استان، شهرستان و برگزاری دوره‌های آموزشی و اعزام تیم به مسابقات کشوری است كه در اين راه با توجه جدى به ورزش پايه‌اى، تقويت و پرورش مستعدين اين رشته ورزشى مى‌توانيم سرمايه‌هاى استان را پيوسته حفظ و گسترش دهيم.
فرجاد در ادامه مطالب عنوان‌شده و نقطه‌نظرات رؤسای هیئت‌ها اظهار کرد: این نشست برای بررسی وضعیت موجود رشته والیبال برگزار شده است و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم حداقل مسائل مطرح‌شده را حل و فصل کنیم و با تدوين و اجراى برنامه‌های کوتاه‌مدت، ميان‌مدت و بلندمدت گامى مهم در ورزش داشته باشیم.
وی در پایان گفت: فارس با وجود پتانسیل بالای خود و ظرفيت‌هاى چشمگير از جمله جاذبه‌هاى گردشگرى، فرهنگى و تاريخى مى‌تواند نقطه‌عطفى برای برگزاری رويدادها و مسابقات و گردهمايى‌هاى ورزشى کشوری، آسیایی و جهانی داشته باشد كه ما در اين راه از هر ظرفيتى اعم از استاندار، نمايندگان  مجلس شوراى اسلامى، مديران عرصه ورزش استانى و كشورى بهره خواهيم گرفت.
گفتنی است در ادامه این نشست در خصوص بودجه‌بندی هیئت‌ها، نبود امکانات مورد نیاز و چالش‌های موجود نیز صحبت شد و هرکدام از حاضران با نسبت به ارائه پیشنهادات و راه‌كارهاى خود در رابطه با نوع فعالیت هيئت والیبال به تبادل نظر پرداختند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی