[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اورژانس در خط مقدم بحران ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همراهی دکتر «سیدابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه، از کارکنان این حوزه به نمایندگی از کارکنان اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان تقدیر و بر نقش عملیاتی و معنوی نیروهای اورژانس 115 در بحران‌ها و خدمت‌رسانی حیاتی به مردم تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این آیین ضمن تبریک به مناسبت روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی، از تلاش و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی کارکنان اورژانس به ویژه در بحران‌هایی نظیر کرونا، سیل و زلزله به مردم قدردانی کرد. او یادآور شد: کارکنان اورژانس در خط مقدم خدمت‌رسانی در تمامی بحران‌ها خوش درخشیدند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین طی ارتباط بی‌سیمی با نیروهای اورژانس، این روز را به تلاشگران این حوزه تبریک گفت و برای آنان آرزوی سلامتی کرد. دکتر «محمدجواد مرادیان» رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه نیز به نمایندگی از این مجموعه، ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس دانشگاه و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مهم‌ترین دغدغه‌های کارکنان این حوزه را بیان کرد.
از دیگر برنامه‌های رئیس دانشگاه در این بازدید، حضور در پایگاه اورژانس شهری صدرا و تبریک روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی به کارکنان این مرکز بود.
این آیین ظهر روز یکشنبه بیست و ششم شهریور، به مناسبت روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی، در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز واقع در پردیس صدرا برگزار شد و «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه دکتر سید وحید حسینی رئیس دانشگاه را همراهی می‌کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی