[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

کم‌مهره‌ترین اردوی استقلال ، روزنامه شیراز نوین


آبی‌پوشان پایتخت در سکوت خبری تمرینات آماده‌سازی خود را پیش می‌برند. به گزارش فوتبال 360، استقلال در شرایطی‌که توانست با رکوردی تاریخی و بی‌سابقه بدون شکست عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ویکم را به‌ دست آورد و آبی‌پوشان پایتخت سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست آوردند، اما مشکلات مالی و مدیریتی باعث شد تا سهمیه به ‌وجودآمده از بین برود و نام استقلال در جمع تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید رقابت‌های آسیایی به چشم نمی‌خورد. عدم صدور مجوز حرفه‌ای آبی‌ها باعث شد تا آنها در شرایطی که رقیبشان چشم‌انتظار شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا است، خود را برای ادامه رقابت‌های داخلی آماده کنند.
آبی‌پوشان پایتخت که به لحاظ خرید بازیکن هم نتوانسته‌اند مطابق انتظار جواد نکونام عمل کنند، این روزها در حال گذراندن تمرینات آماده‌سازی خود برای ادامه حضور در لیگ بیست‌وسوم هستند. جالب آنکه عدم امضای قرارداد با گزینه‌های موردنظر نکونام برای حضور در تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال باعث شده تا تمرینات آبی‌ها در سکوت خبری دنبال شود و هیچ خبر رسمی از سوی باشگاه استقلال درباره جزییات تمرینات این روزهای شاگردان جواد نکونام مخابره نمی‌شود.
حسین حسینی در کنار امیرارسلان مطهری و سامان تورانیان، 3 بازیکن حاضر از تیم استقلال در اردوی تیم امید هستند. همچنین گفته می‌شود که جواد نکونام به روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند و صالح حردانی که در اردوی تیم ملی بودند، استراحت داده و در این‌میان مصدومیت آرمین سهرابیان هم باعث شده تا بر شمار غایبان اردوی استقلال اضافه شود. البته که اضافه شدن چهره‌هایی مانند گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی برای کادرفنی آبی‌پوشان پایتخت هم مسرت‌بخش بوده است.
جواد نکونام برای اینکه آمادگی شاگردان خود را که در اردوی آماده‌سازی حضور دارند محک بزند، پشت درهای بسته دیدار دوستانه‌ای را مقابل صنعت‌نفت آبادان برگزار کرد که این مسابقه با برتری 3 بر یک آبی‌پوشان پایتخت با گلزنی مهرداد محمدی، پیمان بابایی و آرش رضاوند خاتمه یافت. گفته می‌شود با توجه به اضافه شدن بلانکو به تمرینات آبی‌ها، نکونام به دنبال آزمون و خطای آرایش جدید تیمش است و در این راستا آبی‌ها که مسابقاتشان در هفته پنجم و ششم لغو شده در سودای برگزاری 2 بازی دوستانه در 2 هفته آینده هستند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی