[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اولین جشن نارنجی‌ها در حافظیه، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی- گروه ورزش
هفته سوم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان شیراز همراه بود.  همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، شهر راز به‌راحتی از سد خلیج فارس ماهشهر گذشت، اما فجر در دیدار سخت مقابل سایپا بازنده شد. 
ترکیب فجر شهید سپاسی: علی غلام‌زاده، محمد آژیر، محمدعلی کاظمی، آرام عباسی، حمید ملکی، حامد بحیرایی، سعید زارع، عرفان پورافراز، محمدرضا فلاحیان، عباس بوعذار، ابوالفضل بابایی
اولین شوک در همان دقایق ابتدایی به شاگردان رجب‌زاده وارد شد؛ جایی که در دقیقه ۶ پویا گلدوست گلستان توانست دروازه علی غلامزاده را باز کند.  تلاش فجر برای جبران این گل تا پایان نیمه اول بی‌نتیجه بود و میهمان بازنده به رختکن رفت.
در نیمه دوم و دقیقه ۵۷ فجر آبی‌پوش موفق شد گل تساوی را توسط عباس بوعذار وارد دروازه میزبان کند، اما سه دقیقه بعد، سایپا دوباره توسط پویا گلدوست به گل رسید و دو بر یک پیش افتاد. در نهایت این مسابقه با پیروزی سایپا به پایان رسید. این دومین شکست فجری‌ها پس از سه مسابقه بود.
اما در دیداری که از ساعت ۱۸:۳٠ دیروز در ورزشگاه حافظیه برگزار شد، شهر راز با نتیجه‌ای قاطع مقابل خلیج فارس ماهشهر به برتری رسید.  
ترکیب شهر راز: مهرداد بشاگردی، وحید خشتان، محمد امینی، میلاد غریبی، پیمان نامور، حسین فاضلی، رضا آقابابایی، محمد کاظمی، محمد قنبری، سپهر روزی‌طلب و مجید بهروز برشنه
ترکیب خلیج فارس ماهشهر: علیرضا حیدری، رضا بلیوند، حامد کتاب قلعه، کمیل حیدری (کاپیتان)،  سجاد عباسی، علیرضا جاوید، مهدی حنفی، میلاد نجفی، دانیال محمودی، علیرضا قنبری و امیر علیدادی در دقیقه ۳ سانتر خطرناک وحید خشتان از جناح راست روی تیر دوم به حسین فاضلی رسید و ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه خلیج فارس به بیرون رفت. 
اما خطرناک‌ترین موقعیت در دقیقه ۱۴ ایجاد شد که اشتباه عجیب مدافع میهمان، محمد کاظمی را در شرایط تک به تک با دروازه‌بان قرار داد، اما ضربه این بازیکن به تیر افقی دروازه برخورد کرد. ده دقیقه بعد بالاخره دروازه نماینده خوزستان فروریخت. در دقیقه ۲۳ ارسال یک کرنر روی دروازه با ضربه سر محمد قنبری همراه شد و در ادامه ضربه زمینی و محکم رضا آقابابایی وارد دروازه علیرضا حیدری شد.
پنج دقیقه بعد نارنجی‌پوشان می توانستند گل بعدی را هم به ثمر برسانند، اما ضربه پیمان نامور پس از برخورد به پای مدافع در دستان دروازه‌بان آرام گرفت. در ادامه موقعیت خطرناکی نصیب دو تیم نشد و نیمه اول با همان یک گل به سود میزبان به پایان رسید. در نیمه دوم، شهر راز مقابل حریف ته‌جدولی خود بیش از حد عقب کشید و اجازه عرض اندام به فسفری‌پوشان خلیج فارس داد، اما نماینده خوزستان هم توان چندانی برای ایجاد موقعیت از خود نشان داد.  بالاخره در دقیقه ۷۲ خیال هواداران راحت شد. اعلام ضربه پنالتی به‌خاطر خطا روی رضا آقابابایی باعث شد داور در سوت خود بدمد. میلاد غریبی پشت توپ قرار گرفت و با وجود اینکه ضربه خوبی نزد، اما توپ پس از برخورد به دست حیدری در گوشه دیگر دروازه آرام گرفت. در دقیقه ۸٠ هم روی یک ضدحمله، روح‌اله صفویان‌پور سومین گل را به ثمر رساند.  در نهایت این بازی با نتیجه قاطع سه بر صفر به سود شاگردان ستار زارع به پایان رسید.  شهر راز با این پیروزی پرگل ۵ امتیازی شد و وضعیت خود در جدول رده‌بندی را بهبود بخشید.   

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی