[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

گلایه‌های رحمتی از ویزا ندادن به مهاجم عراقی ، روزنامه شیراز نوین

سرمربی نساجی پیش از اولین دیدار تاریخ این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری پیش از دیدار با تیم بمبئی‌سیتی هند حضور پیدا کرد. به گزارش فوتبال 360، لیگ قهرمانان آسیا در فصل 24-2023 از امروز(دوشنبه) آغاز می‌شود و در اتفاقی جالب‌ت وجه، دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها با حضور نماینده ایران خواهد بود و شاگردان مهدی رحمتی در تیم نساجی از ساعت 17:30 به میزبانی ورزشگاه بلوادی هند مقابل تیم بمبئی‌سیتی قرار خواهند گرفت. نساجی با قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی توانسته سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به‌ دست آورد و این اولین مسابقه تاریخ باشگاه نساجی در رقابت‌های آسیایی محسوب می‌شود.
نماینده ایران با پروازی اختصاصی عازم کشور هند شد و صبح دیروز(یکشنبه)، مهدی رحمتی، سرمربی تیم نساجی در کنار مهرداد عبدی، کاپیتان این تیم در نشست خبری پیش از مسابقه حضور پیدا کردند و درباره دیدار حساس فردای تیمشان مقابل حریف هندی توضیحاتی را ارائه کردند؛ رحمتی از انگیزه بالای شاگردانش برای مصاف با بمبئی‌سیتی در اولین بازی تاریخ نساجی در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد و همچنین از ایرانی‌های مقیم هند خواست تا برای تشویق تیمش به ورزشگاه بروند.
مهدی رحمتی در آغاز صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از دیدار با بمبئی‌سیتی گفت: من و همه بازیکنانم برای شروع لیگ قهرمانان آسیا لحظه‌شماری می‌کردیم؛ منتظر شروع این مسابقات بودیم برای اینکه به‌عنوان نماینده ایران بتوانیم آن چیزی که شایسته تیم نساجی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هست را نشان دهیم؛ نساجی برای اولین‌بار در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود، به خاطر همین هم من و هم همه بازیکنان و هواداران انگیزه‌ و شور و اشتیاق زیادی برای این بازی‌ها داریم.
رحمتی با اشاره به شرایط تیمش توضیح داد: حضور در این مسابقات برای من، تمام بازیکنان و همین‌طور باشگاه نساجی تجربیات زیادی را خواهد داشت و ما سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم؛ چون تمام آسیا این مسابقات را می‌بیند؛ من و بازیکنان و به ویژه باشگاه نساجی که به‌عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور دارد برای آینده دیده خواهیم شد.
سرمربی نساجی در واکنش به سؤالی درباره حضور 6 بازیکن خارجی در ترکیب تیم هندی و 2 بازیکن خارجی در ترکیب نساجی پاسخ داد: مگر ما بازیکن خارجی بیشتری داشتیم، فرقی هم می‌کرد؟ به یکی از بازیکنان خارجی تیم ما اجازه ورود به هند داده نشده است؛ فوتبال جای دوستی و رفاقت است. من در حال حاضر یکی از بازیکنان خوب و خارجی تیمم را که مهاجم تیم ملی عراق است در اختیار ندارم؛ به‌جای دو مهاجم در بازی فردا فقط یک مهاجم دارم و همکاری با ما صورت نگرفت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی