[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اعلام فراخوان عمومی شهرداری شیراز برای جذب سرمایه‌گذار جهت احداث پل‌های هوایی، روزنامه شیراز نوین

فراخوان عمومی شهرداری شیراز برای جذب سرمایه‌گذار جهت احداث ۱۷ پل هوایی عابر پیاده در شیراز با پیوست سازه‌های تبلیغاتی اعلام شد.
هومان معصومی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز با اعلام این خبر گفت: شهرداری شيراز در نظر دارد احداث ۱۷ دستگاه پل هوایی عابر پیاده را با پیوست تابلوهای تبلیغاتی در قالب یک بسته سرمایه‌گذاری، به سرمایه‌گذار واگذار کند.
وی افزود: این پروژه با هدف تسهیل و افزایش امنیت در تردد شهروندان انجام می‌شود و پیوست سازه‌های تبلیغاتی نیز با رویکرد ایجاد جذابیت بیشتر و افزایش صرفه اقتصادی برای سرمایه‌گذار، در نظر گرفته شده است.
او خاطرنشان کرد: پروژه از طریق مناقصه عمومی و به روش سرمایه‌گذاری B.O.T (ساخت، بهره‌برداری با استفاده از ظرفیت تبلیغاتی و سپس انتقال به شهرداری) اجرا خواهد شد.
بر اساس این گزارش، اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی  
WWW.Setadiran.ir  اسناد مناقصه را دریافت نمایند.
همچنین علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این پروژه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه شفافیت شهرداری شیراز به نشانی shaffaf.shiraz.ir یا به سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز واقع در بلوار چمران، بلوار شاهد، ابتدای پیاده‌راه سلامت مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های سازمان (۳۶۳۶۳۰۰۷-۰۷۱۳ و 8) یا شماره تلفن ۳۶۳۶۲۴۲۳-۰۷۱ داخلی ۳۱۴ یا شماره تلفن همراه ۰۹۱۷۷۱۱۷۰۱۹ (مسئول قراردادهای سازمان سرمایه‌گذاری)تماس بگیرند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی