[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرایند ثبت‌نام نهایی مجلس الکترونیکی است، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:
فرایند ثبت‌نام نهایی مجلس الکترونیکی است

رئیس ستاد انتخابات استان فارس، در خصوص روند تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات گفت: در حدفاصل بین ۲۶ شهریور تا ۲۷ مهرماه، یکی دیگر از فرایند‌های انتخابات یعنی تشکیل هیئت‌های اجرایی در فرمانداری‌های استان انجام خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل قزل‌سفلی دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نتایج صحت‌سنجی مدارک داوطلبان انتخابات مجلس که در مرحله نخست اقدام به پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند، از روز ۲۶ شهریورماه از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: آن دسته از داوطلبانی که صحت مدارک آنها از سوی مراجع 6گانه تایید شده، یک کد رهگیری دریافت می‌کنند که بر اساس آن متقاضیان از 27 مهرماه تا سوم آبان‌ماه فرصت دارند ثبت‌نام خود را نهایی کنند. ثبت‌نام نهایی هم الکترونیکی خواهد بود.
وی ادامه داد: داوطلبانی هم که صحت مدارک آنها از سوی یک یا چند مرجع تأیید نشده، از روز 27 شهریور تا دوم مهرماه فرصت دارند که اعتراض خود را ثبت کنند.
او اظهار کرد: نتیجه این اعتراض نیز در قبل از ۲۷ مهرماه اعلام می‌شود که به دنبال آن یک کد رهگیری برای داوطلبانی که صحت مدارک آنها در این مرحله تأیید شده ارسال می‌شود.
وی گفت: متقاضیان در این مرحله با استفاده از کد رهگیری که دریافت کرده‌اند، از 27 مهرماه تا دوم آبان ماه فرصت دارند که ثبت‌نام خود را نهایی کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان فارس، در خصوص روند تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات نیز گفت: در حدفاصل بین 26 شهریور تا 27 مهرماه یکی دیگر از فرایندهای انتخابات یعنی تشکیل هیئت‌های اجرایی در فرمانداری‌های استان انجام خواهد شد.
قزل‌سفلی افزود: بر این اساس، از فرمانداری‌ها خواسته شده که معتمدان را شناسایی و نسبت به معرفی آنها اقدام کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی