[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

تأمین برق و پساب برای صنعت سپیدان، روزنامه شیراز نوین

 شهرام شاهد- گروه خبر 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: شهرک صنعتی سپیدان 3 به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود.هاشمی در سفر به شهرستان سپیدان، مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی سپیدان را بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات اتخاذ نمود. وی با حضور در جلسه بررسی و رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی سپیدان که با حضور فرماندار، برخی مسئولان شهرستان و نیز صنعتگران و سرمایه‌گذاران برگزار شد، به بررسی مسائل و مشکلات پرداخت و تصمیماتی برای رفع مشکلات اتخاذ شد. رفع مشکلات طرح گازرسانی به شهرک صنعتی سپیدان ۳ و تکمیل زیرساخت‌های این شهرک صنعتی، بررسی راهکارهای رفع مشکلات طرح انتقال برق به شهرک صنعتی همایجان و رفع مشکلات تأمین برق واحد تولیدی مخازن پلی‌اتیلن و پیگیری و رفع مشکلات تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی همایجان سپیدان از مهم‌ترین موارد مطرح‌شده در این جلسه بود که در خصوص آنها تصمیم‌گیری شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این جلسه گفت: در شهرستان سپیدان تعداد سه شهرک صنعتی دولتی و دو شهرک صنعتی غیردولتی مشغول به فعالیت هستند که این شهرک‌ها بستر مناسبی برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم کرده‌اند.
هاشمی با بیان اینکه ۱۲۰ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی دولتی شهرستان منعقد شده است، گفت: در قالب این قراردادها ۴۸ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.
وی تصریح کرد: تاکنون ۵۱ واحد صنعتی با اشتغال افزون بر ۹۰۰ نفر نیز به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در شهرک‌های صنعتی همایجان، سپیدان ۳ و شهید جاویدی ظرفیت استقرار ۱۹۹ واحد با پیش‌بینی اشتغال ۱۸۰۰ نفر فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در دو سال گذشته بیش از 100میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی سپیدان هزینه شده است، گفت: در این زمینه در این مدت 12 طرح عمرانی و زیرساختی اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه در این مدت 7 پروژه در شهرک صنعتی سپیدان 3 اجرایی شده، گفت: طرح‌های روسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، آسفالت خیابان‌ها و جاده اصلی، احداث مخزن هوایی، احداث شبکه روشنایی به پایان رسیده و طرح‌های تکمیل شبکه فشار متوسط داخلی برق با پیشرفت 40 درصد و اتصال شهرک صنعتی به شبکه سراسری گاز با پیشرفت فیزیکی 20 درصد نیز در مرحله انجام 
است. 
هاشمی همچنین از اجرای 5 پروژه در دو سال اخیر در شهرک صنعتی همایجان سپیدان خبر داد و گفت: طرح‌های برق‌رسانی به واحد سردخانه‌ای و پروژه‌های جدول‌گذاری، زیرسازی و روسازی و آسفالت توپکا و احداث ایستگاه پمپاژ و شبکه برگشت پساب فاضلاب به پایان رسیده و طرح برق‌رسانی به مخزن آب نیز با پیشرفت 80درصدی در مراحل پایانی قرار دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی