[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

هدف شهرداری، خدمت بدون واسطه، روزنامه شیراز نوین

بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری از مناطق یازده‌گانه و دیگر سازمان‌ها و دوایر شهرداری شیراز به‌منظور بررسی خدمات‌رسانی بهتر و ایجاد امید در سومین سال شورای اسلامی شهر آغاز شد. به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری از مناطق یازده‌گانه و دیگر سازمان‌ها و دوایر این کلان‌شهر به‌منظور بررسی خدمات‌رسانی بهتر و ایجاد امید در سومین سال شورای اسلامی شهر شیراز آغاز شد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در نخستین بازدید که در منطقه ۱۰ شهرداری کلید خورد، اظهار کرد: قسمت عمده اقدامات شورای اسلامی شهر شیراز، نظارتی است که بر پروژه‌های عمرانی به‌صورت مستمر و هفتگی در حال انجام و بخش دیگر این نظارت بر قوانین مصوب شورا در میدان فعالیت است. سید ابراهیم حسینی که ارتباط مستقیم مردمی و دوسویه را از وظایف مهم شوراها ذکر می‌کرد، افزود: این بازدید به دیدارهای مردمی و چهره به چهره با کارکنان خدوم شهرداری اختصاص یافت. او همچنین بر کیفیت مطلوب این بازدیدها و برنامه‌ریزی مناسب جهت ارائه خدمات تأکید و بیان کرد: نظرات ابتکاری خوبی از سوی مدیران و کارکنان شهرداری منطقه ۱۰ دریافت کردیم که باید بازبینی و بررسی شود و بعضی مسائل، به‌صورت کلان نیاز به بررسی بیشتر و تصمیم‌گیری مناسب دارد.
شهردار کلان‌شهر شیراز نیز در این بازدید اظهار کرد: این بازدیدها به‌صورت هفتگی و کاملاً هدفمند از مناطق، سازمان‌ها و دیگر دوایر شهرداری شکل‌ گرفته که در نخستین بازدید همه حوزه‌ها، واحد‌های مختلف شهرداری منطقه ۱۰ مورد بررسی قرار گرفتند.
محمدحسن اسدی از بررسی مسائلی که در دیدار چهره به چهره با کارکنان و جمعی از مراجعان حاضر در منطقه انجام شد، خبر داد و گفت: طی این بازدید میدانی و ملاقات با کارکنان و مراجعان جلسه‌ای برگزار شد و مطالبی که شهروندان و کارکنان بیان کردند، مورد بررسی قرار گرفت و منجر به تصمیم‌گیری شد. او تصریح کرد: هدف مدیریت شهری در این بازدید، خدمت بدون واسطه و با کیفیت بالا به شهروندان است. شهردار کلان‌شهر شیراز ابراز امیدواری کرد: باید این جلسات به‌صورت مستمر برگزار شود و عیوب و نواقص در روند خدمات‌رسانی سریع به شهروندان را رفع کنیم. عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۱۰ شهرداری شیراز اظهار کرد: این منطقه از وسیع‌ترین و مهم‌ترین مناطق شهرداری شیراز است که بازدید از منطقه قطعاً باعث دلگرمی کارکنان مناطق می‌شود و بسیاری از مسائلی که در منطقه قابل‌رفع نبود، با حضور ریاست شورا، شهردار و معاونان شهردار برطرف شد.
ابراهیم کمالی بیان کرد: قطعاً این دیدارهای چهره به چهره با مردم باعث ایجاد انگیزه در کارکنان و افزایش خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان می‌شود.
او تصریح کرد: ارتباط مردمی و نظارت بر مصوبات شورا در میدان کار از وظایف مهم شورای اسلامی شهر است.
شهردار منطقه ۱۰ شیراز نیز با اظهار خرسندی از این بازدید، آن را موجبات دلگرمی دانست و تصریح کرد: اتفاقات عمرانی خوبی در این منطقه در حال اجراست و تمام تلاش خود را در منطقه خواهیم داشت تا بتوانیم سیاست‌ها، تدابیر و راهبردهای شهرداری را طبق قانون و مصوبات شورای اسلامی شهر به مرحله اجرا برسانیم.
شهرام سبزیان‌فرد عنوان کرد: همه عملیات‌های عمرانی بدون وقفه و بدون تعطیلی در حال اجرا هستند و در حوزه شهرسازی پاسخ‌گوی شهروندان هستیم. او گفت: بسیاری از مشکلات که در منطقه قابل‌رفع نیست، در این بازدیدها قابل ‌بررسی و رفع است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی