[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

خون شهیدان وحدت‌آفرین است، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: خون شهیدان از جمله شهدای مدافع امنیت همواره وحدت‌آفرین بوده و موجب انسجام است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، اسماعیل قزل‌سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در حاشیه مراسم تشییع پیکرهای مطهر دو شهید مدافع امنیت شهرستان ممسنی در نورآباد افزود: ما از قرآن آموخته‌ایم که شهید یک حقیقت جاری و یک خورشید تابان است.
وی ادامه داد: در مراسم تشییع شاهد حضور گسترده و پرشور مردم بودیم که آمدند تا بگویند شهدا با تقدیم جان خود راهی تازه گشودند و این شهادت نقطه پایان نیست؛ بلکه نقطه آغاز نبرد با استکبار و جنایتکاران عالم است. او اظهار داشت: دشمنان تصور می‌کنند با به شهادت رساندن جوانان ما می‌توانند این حقیقت جاری و خورشید عالم‌تاب جهان اسلام را خاموش کنند. وی با اشاره به شهادت مظلومانه این دو بسیجی مدافع امنیت گفت: بسیجیان ما چه کرده بودند که این‌چنین ناجوانمردانه مورد حمله قرار گرفته و به شهادت رسیدند. او اظهار کرد: گناه آنها غیر از این است که جان خود را فدای امنیت کشور و حفظ امنیت، جان و ناموس مردم می‌کنند.
معاون سیاسی استانداری فارس گفت: بسیجیان عزیز ما در طول تاریخ عظیم انقلاب اسلامی و در این چهار دهه نشان دادند که در برابر دشمن تسلیم‌ناپذیر و شکست‌ناپذیر و در برابر مؤمنان، رئوف، مهربان و متواضع هستند.
قزل‌سفلی افزود: امروز بسیجیان ما در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، جهادی و محرومیت‌زدایی و در هر جا که مردم ما به آنها نیاز دارند، در کنار آنها محکم و راست‌قامت ایستاده‌اند و همه بر این باورند که با روحیه بسیجی و جهادی می‌توان ایستاد. وی ادامه داد: امروز مردم با حضور پرشور خود در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار این پیام را به دشمنان مخابره کردند که هرچه خون بر زمین ریخته شود، باعث وحدت و انسجام بیشتر ملت است و دشمنان هم باید بدانند که با این اقدامات کور و پلید در حال محو شدن از صحنه تاریخ هستند و به زوال خواهند 
پیوست.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی