[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ستایش هری کین از ستاره جوان، روزنامه شیراز نوین

کین، رهبر آینده انگلیس و رئال را معرفی کرد؛ هری کین اطمینان دارد که جود بلینگام ستاره اول تیم ملی انگلیس و باشگاه رئال مادرید خواهد شد. به گزارش ورزش سه، هری کین، مهاجم بایرن مونیخ، در مصاحبه‌ای اختصاصی با مارکا از جود بلینگام، هافبک ملی‌پوش انگلیسی رئال مادرید، تمجید کرد و گفت که بسیار خوشحال است که او از زندگی جدید خود در پایتخت اسپانیا لذت می‌برد.
کین در مورد بلینگام گفت: «من برای جود و اینکه او در مادرید از زندگی و فوتبالش لذت می‌برد، بسیار خوشحالم؛ در اختیار داشتن بازیکنی مثل او برای هر تیمی فوق‌العاده است. جود هنوز بسیار جوان است و او آینده انگلیس و احتمالاً رئال مادرید خواهد بود.»
کین از درخشش بلینگام غافلگیر نشده است: «فکر نمی‌کنم درخشش او تعجب‌آور باشد. من مدت‌هاست کنار او بازی می‌کنم و می‌دانستم که او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او یک جام جهانی فوق‌العاده با ما داشت و با اینکه خیلی جوان است، اما بلوغ بالایی دارد. او بسیار متمرکز است، بنابراین درخشش او من را غافلگیر نمی‌کند. جود سرشار از اعتماد به نفس است و توانایی شگفت انگیزی دارد؛ او گل‌های بیشتری نیز برای رئال خواهد زد.»
کین در پاسخ به این سؤال که بلینگام در رختکن انگلیس چطور بازیکنی است، توضیح داد: «او نسبت به سنش پسر بسیار بالغی است؛ کاملاً آرام و محجوب است و زمانی که در زمین حضور دارد، توانایی خودش را نشان می‌دهد. او با بازیکنان اطرافش صحبت می‌کند و به همه انگیزه می‌دهد؛ هرچه بیشتر با هم تیمی‌های خود بازی کنید، بیشتر و بیشتر در مورد آنها یاد می‌گیرید، اما می‌دانم که او اشتیاق و میل زیادی به بازی دارد و با توجه به این سن کم، هنوز چیزهای زیادی برای اثبات دارد.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی