[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رمز موفقیت در جنگ ترکیبی مقاومت است، روزنامه شیراز نوین

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخته است، رمز موفقیت در این جنگ را مقاومت و صبر دانست. آیت‌الله لطف‌الله دژکام روز 31 شهریورماه در رژه نیروهای مسلح در شیراز گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، اگر در جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخته، مقاومت کنیم و صبور باشیم، صحنه‌های دیگری از افتخار را خواهیم آفرید که برای نسل آینده ما موجب سربلندی خواهد بود.
به گزارش ایسنا، امام‌جمعه شیراز با گرامیداشت هشت سال حماسه دفاع مقدس و درود به روح امام خمینی(ره) و شهدا، گفت: تاریخ برای کسانی که درس بگیرند، عبرت آینده‌ها خواهد بود و ۸ سال مقاومت، ایستادگی و صبر با همه سختی‌ها و تلخی‌ها گذشت و عزت، عظمت و سرافرازی را برای اسلام و ایران به یادگار گذاشت.آیت‌الله دژکام با اشاره به اینکه امروز یگان‌های نظامی و انتظامی در عرصه امتحان دیگر و متفاوتی هستند، اظهار کرد: این امتحان در نزدیکی قله‌های فتح و پیروزی این ملت است و مقاومت در مقابل توطئه‌های دشمن، نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی می‌کند؛ از این رو به همه دشمنان ایران و اسلام پیام می‌دهیم که مسلمانان و منتظران امام زمان(عج) نمی‌گذارند به اهداف شوم خود برسید و خیال شما باطل است.
وی با بیان اینکه ایرانی‌ها مقابل ظلم ایستاده و استوار هستند، تأکید کرد: آینده جهان همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، متعلق به ایران است و رئیس‌جمهور اعلام کرد که آینده از آن ملت ایران خواهد بود.
نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایران اسلامی در آینده محور عدالت‌خواهی و ظهور خواهد بود، اضافه کرد: منتظر ظهور منتقم خون شهیدان خواهیم بود و علم عدالت‌خواهی هیچ‌وقت زمین نخواهد ماند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی