[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

گلایه‌های سیدحسین فراموش شد!، روزنامه شیراز نوین

صحبت‌های سیدحسین حسینی، کاپیتان تیم ایران در بازی‌های آسیایی درباره عدم توجه به این تیم درست به نظر می‌رسد. به گزارش ورزش سه، بعد از حذف تیم امید از رقابت‌های المپیک پاریس، رضا عنایتی با روحیه‌ای نه‌چندان خوب تیمی متشکل از بازیکنان زیر 23 سال و بزرگسال را به هانگژو برد تا رؤیاهای خود برای قهرمانی در بازی‌های آسیایی را به واقعیت تبدیل کند.
تیم اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی با چهره‌های مطرحی که در ترکیب خود دارد، پتانسیل بالایی از خود در مسیر رسیدن به مراحل پایانی و رفتن روی سکو نشان داده است؛ در این شرایط اما عدم توجهات به این تیم باعث ناراحتی بازیکنان شده است.
سیدحسین حسینی، کاپیتان تیم ایران در بازی‌های آسیایی، دیروز بعد از بازی با ویتنام گلایه‌های به حقی را در این خصوص بر زبان آورد. این جملات حسینی را بخوانید: «متأسفانه در این چند روزی که اینجا هستم، هیچ توجهی به این تیم نمی‌شود؛ به نظرم به حال خودش رها شده. فکر می‌کنند این تیم هم قرار است مثل دوره‌های قبل حذف شود و برگردد. واقعاً برایم جالب است که چرا نسبت به این تیم این‌قدر بی‌تفاوت هستند؛ این‌طوری نمی‌شود که خیلی آماتور و بدون امکانات جلو برویم و از مسئولان می‌خواهم که از بازی‌های بعدی بیشتر کنار تیم باشند که بتوانیم به یک مقام خوب برسیم.»

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی