[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ناراحتی شهباززاده بعد از طلسم‌شکنی ، روزنامه شیراز نوین

سجاد شهباززاده با گلزنی برای مس رفسنجان نشان داد انگیزه بالایی برای درخشش دوباره در فوتبال ایران دارد. به گزارش ورزش سه، مهاجم باتجربه فوتبال ایران با عبور از روزهای سخت در استقلال حالا در مس رفسنجان شرایط خوبی دارد و دوباره در مسیر بازگشت به دوران اوج خود قرار گرفته است. شهباززاده در جریان پیروزی مس مقابل آلومینیوم عملکرد خوبی از خود برجا گذاشت و علاوه بر اینکه طلسم گل نزدن‌های خود را با نشاندن ضربه پنالتی به تور دروازه حریف شکست، توانست بار دیگر توانایی‌های خود را به اثبات برساند.
آقای گل سابق لیگ برتر بعد از برد مس رفسنجان مقابل آلومینیوم ضمن خوشحالی بابت این پیروزی و گلزنی خودش نسبت به برخی اتفاقات عجیب در لیگ ایران گلایه کرد. شهباززاده گفت: «از قوانینی که در فوتبال ایران وضع می‌شود، تعجب می‌کنم؛ به طور ناگهانی این همه بازیکن از لیست تیم‌ها برای لیگ برتر کم می‌شود، بعد این همه تعطیلی اتفاق می‌افتد و...»
او ادامه داد: همین النصر عربستان که با پرسپولیس بازی کرد، روز جمعه در لیگ کشورش بازی دارد؛ این اتفاقات اما در لیگ ما برعکس است و این تعطیلی‌ها همین کیفیت نصفه و نیمه لیگ ایران را هم می‌گیرد. شما نگاه کنید در طول 2 ماه ما فقط یک بازی رسمی می‌کنیم. چه کسی می‌تواند ریتم خوب تیم‌ها را نگه دارد؟ این روند به صلاح فوتبال ما نیست؛ شما وقتی تصمیمی می‌گیرید، باید فرصت آماده‌سازی بدهید. این روند باعث پیشرفت لیگ ما نمی‌شود؛ شما نمی‌گذارید تیم‌ها بازیکن به تعداد کافی داشته باشند و از طرفی لیگ را قربانی لیگ قهرمانان آسیا می‌کنید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی