[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پرسپولیس بدون کاپیتان در قطر!، روزنامه شیراز نوین

شرایط خط حمله پرسپولیس برای دیدار با الدحیل قطر بحرانی شده و وحید امیری قطعاً شانس حضور در این مسابقه را از دست داده است.
به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس کارش را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با شکست برابر النصر عربستان آغاز کرد؛ باخت 2گُله‌ای که در ورزشگاه آزادی رقم خورد و کیفیت ضعیف چمن ورزشگاه بیش از آنکه دامن‌گیر فوق‌ستاره‌های النصر باشد، برای پرسپولیسی‌ها دردسرساز شد و 2 ستاره کلیدی آنها دچار مصدومیت شدند و هافبک دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت هم با دریافت 2 کارت زرد از زمین بازی اخراج شد؛ مهدی ترابی در همان دقایق ابتدایی مچ پایش آسیب دید و از زمین بازی به بیرون رفت.
یحیی گل‌محمدی تصمیم به تغییر استراتژی گرفت و امیدوار بود که دیگر مصدومیتی به سراغ ستاره‌های تیمش نرود، اما در شرایطی‌که سرخ‌پوشان بعد از اخراج میلاد سرلک با 10 بازیکن کار خود را پیش می‌بردند و حتی تعویض‌های پرسپولیس هم به پایان رسیده بود، در لحظات پایانی مسابقه مصدومیت شدید وحید امیری باعث شد تا او هم که به دفاع چپ منتقل شده بود از زمین بازی خارج شود و سرخ‌پوشان با 9 بازیکن کار خود را مقابل النصر عربستان به پایان بردند.
*امیری، غایب بزرگ پرسپولیس در دوحه
سرخ‌پوشان بعد از رویارویی با النصر عربستان حالا خود را برای تقابل با الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند. بررسی‌های انجام‌شده از شرایط مصدومیت مهدی ترابی و وحید امیری حاکی از 2 اتفاق متفاوت است؛ به ‌طوری‌که ترابی بعد از گذشت حدود یک هفته می‌تواند به تمرینات گروهی برگردد و به نظر می‌رسد که مشکلی برای همراهی تیمش برای دیدار با الدحیل قطر ندارد، اما وضعیت وحید امیری متفاوت است و او باید از تهران نظاره‌گر مسابقه تیمش باشد.
وحید امیری که در فصل جدید بیش از آنکه در نقش دفاع چپ به میدان برود، مهاجم سایه تیم پرسپولیس بوده، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ قادر به همراهی تیمش نیست و بررسی‌های انجام‌شده روی پای امیری حکایت از آن دارد که او نمی‌تواند حدود یک ماه همراه تیمش باشد؛ اتفاقی که باعث شده تا دست یحیی گل‌محمدی در خط حمله بیش از پیش خالی شود و احتمال عدم حضور او در مصاف با گل‌گهر سیرجان هم وجود دارد؛ حتی این اتفاق محتمل است که وحید امیری نتواند در اردوی پیش‌روی تیم ملی همراه شاگردان قلعه‌نویی به اردن سفر کند!
*زاهدی، تنها مهاجم تخصصی سرخ‌ها مقابل الدحیل؟
یحیی گل‌محمدی در خط حمله تیمش در فصل جدید بازیکنانی مانند وحید امیری، شهاب زاهدی، محمد عمری و امید عالیشاه را به میدان فرستاده و به تازگی نبیل باهویی هم به فهرست سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شده که هنوز او در تمرینات پرسپولیس به دلیل سرماخوردگی حضور نیافته است. از میان 4 بازیکنی که در فصل جدید برای پرسپولیس در خط حمله به میدان رفته‌اند، امیری دچار آسیب‌دیدگی شده و نمی‌تواند همراه تیمش به میدان برود و عمری هم در شرایط ویژه‌ای قرار دارد؛ در صورت صعود تیم امید به جمع 8 تیم برتر بازی‌های آسیایی، او هم قادر به همراهی پرسپولیس در مصاف با الدحیل نیست!

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی