[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ناگلزمن روی نیمکت مانشافت ، روزنامه شیراز نوین

یولین ناگلزمن هدایت تیم ملی آلمان را به عهده گرفت. به گزارش فوتبال ۳۶۰، فدراسیون فوتبال آلمان ظهر جمعه انتصاب یولین ناگلزمن، سرمربی سابق بایرن مونیخ را به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور اعلام کرد و در فاصله ۱۰ ماه مانده به یوروی خانگی، سرمربی جوان هدایت ستارگان آلمان را به عهده خواهد گرفت. ناگلزمن جایگزین هانسی فلیک شد که بعد از حذف از مرحله گروهی جام جهانی به دلیل نتایج ضعیف در بازی‌های دوستانه اخیر از سمت خود اخراج شده بود. 
هانسی فلیک، برنده سه‌گانه اروپایی فصل ۲۰-۲۰۱۹ روی نیمکت بایرن مونیخ، امیدوار بود ژرمن‌ها را به دوران باصلابت خود برگرداند، اما نتایج ناامیدکننده متوالی در نهایت به تحقیر خانگی مقابل ژاپن با نتیجه ۴ بر یک ختم شد و فلیک بلافاصله بعد از این مسابقه جایگاهش روی نیمکت تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ را از دست داد. ناگلزمن حالا برای بازگرداندن فرم و روحیه برنده به تیم در فاصله کمتر از یک سال تا جام ملت‌های اروپا کار دشواری پیش رو خواهد داشت. در بیانیه فدراسیون فوتبال آلمان آمده، قرارداد ناگلزمن تا ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۴ یعنی بعد از اتمام جام ملت‌های اروپا ادامه خواهد داشت. 
سرمربی جوان که فصل گذشته با تصمیمات مدیریتی عجیب از سمت خود در بایرن مونیخ کنار رفت در بیانیه‌ای گفته: «ما جام ملت‌های اروپا را در خاک خود پیش رو خواهیم داشت و این، اتفاق ویژه‌ای ا‌ست؛ اتفاقی که هرچند دهه یک‌ بار رخ می‌دهد، من همه‌چیز را در راه به سر بردن یک تورنمنت عالی در یک کشور عالی به کار می‌گیرم و اشتیاق زیادی برای مسئولیت جدید دارم.» 
ناگلزمن به‌عنوان سرمربی سابق هوفنهایم و لایپزیش، پیش‌تر خود را به‌عنوان یکی از برترین سرمربیان جوان جهان ثابت کرده بود و در سال ۲۰۲۲ روی نیمکت بایرن مونیخ به قهرمانی بوندس لیگا دست یافت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی