[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استقرار پایگاه سیار اهدای خون در سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد:
استقرار پایگاه سیار اهدای خون 
در سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز خبر داد: هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با هدف ترویج نوع‌دوستی، ایثار و ازخودگذشتگی، واحد سیار اهدای خون در سازمان مستقر و امکان اهدای آسان برای کارکنان و پاکبانان فراهم شد. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، صمد پناهیان با اعلام این خبر عنوان کرد: سازمان مدیریت پسماند همواره در جهت ترویج و فرهنگ‌سازی امور مؤثر در جامعه گام برداشته است.
پناهیان با بیان اینکه پاسداشت دفاع مقدس از 31 شهریورماه آغاز شده است، بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی به عنوان یکی از دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: اهدای خون و همراهی با هم‌نوعانی که به بیماری‌های مختلفی مبتلا هستند و برای ادامه زندگی به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند، از مصادیق ازخودگذشتگی و ایثار است که باید در جامعه ترویج شود.
معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز ضمن تقدیر از کارکنان و پاکبانانی که با اهدای خون خود در مسیر ترویج این فرهنگ انسان‌دوستانه گام برمی‌دارند، ابراز امیدواری کرد که شاهد تقویت روحیه همدلی و همراهی در زمینه‌های مختلف میان مردم عزیز شهرمان باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی