[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

سه‌هزار گروه جهادی پای کار محرومیت‌زدایی هستند، روزنامه شیراز نوین

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس از پروژه‌های در حال اجرای بهسازی و اجرای طرح هادی در روستای شیب جدول از توابع بخش سیاخ دارنگون شهرستان شیراز بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز در حاشیه این بازدید بیان داشت: این طرح در قالب تفاهم‌نامه با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دهیاری و بسیج سازندگی استان فارس به میزان ۱۲هزار متر در حال اجراست. محسن ابراهیمی افزود: طرح هادی در روستای شیب جدول از توابع بخش سیاخ دارنگون شهرستان شیراز از محل اعتبارات قیر رایگان به مبلغ 25هزار میلیون ریال در حال اجراست.
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در حاشیه این بازدید با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن بر لزوم شتاب‌بخشی و اجرای دقیق طرح‌های یادشده تأکید کرد. فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: امسال سه‌هزار گروه جهادی پای کار محرومیت‌زدایی از استان هستند. سردار یدالله بوعلی افزود: سپاه یک ظرفیت بزرگ است که همیشه در راه زدودن غبار محرومیت در کنار مردم بوده است. مجموعه اقداماتی که در بسیج سازندگی آغاز شده، اقدامات ملی در جهت رفع محرومیت از چهره روستاهای کشور است. نگاه ما این است که مسائل محرومیت را بررسی و با کمک استان حل و فصل کنند.
سردار بوعلی افزود: سپاه در بسیاری از زمینه‌های عمرانی ورود سازنده دارد و در طرح‌های عمران روستایی شامل راه روستایی، مسکن، راه بین مزارع، آبخیزداری، امنیت غذایی و حاشیه شهرها و محلات محرومی که در بطن شهرها هستند، اقدامات شایسته برای عمران و آبادانی انجام داده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی