[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تعامل با شهرداری، راه توسعه ورزش شیراز است، روزنامه شیراز نوین

اداره ورزش و جوانان شیراز با استفاده از فضاهای ورزشی در اختیار شهرداری شیراز می‌تواند در امر استعدادیابی ورزشی اقدام کند. به گزارش شیرازنوین، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: شهرداری شیراز با توجه به سرانه ورزشی که در اختیار دارد، می‌تواند با سازمان ورزش و جوانان همکاری‌های لازم را انجام دهد تا از این سرانه ورزشی که به خوبی و با دید دوراندیشانه توسط شهرداری برای مردم شهر ایجاد شده است، برای استعدادیابی ورزشکاران نوجوان و جوان استفاده کرد.
سید کمال پاک فطرت، در دیدار با معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: سازمان ورزش و جوانان به‌عنوان متولی ورزش از ظرفیت خوبی در حوزه ورزش حرفه‌ای برخوردار است و شهرداری هم به‌عنوان مدیریت شهری و به خاطر ارتباط مستقیمی که با مردم دارد در راستای ورزش همگانی می‌تواند گام‌های مؤثری در این عرصه بردارد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در خصوص تعامل شهرداری با مجموعه ورزش و جوانان شهرستان شیراز هم اظهار داشت: همواره هم‌افزایی و همکاری بین 2 یا چند مجموعه می‌تواند باعث افزایش بازدهی در آن عرصه شود و این مسئله در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی هم مستثنی نیست. وی افزود: شهرداری شیراز با توجه به سرانه ورزشی که در اختیار دارد، می‌تواند با سازمان ورزش و جوانان همکاری‌های لازم را انجام دهد تا از این سرانه ورزشی که به خوبی و با دید دوراندیشانه توسط شهرداری برای مردم شهر ایجاد شده است، برای استعدادیابی ورزشکاران نوجوان و جوان استفاده کرد.
پاک فطرت اظهار کرد: سازمان ورزش و جوانان با ظرفیت مهمی که در هیئت‌های ورزشی دارد، می‌تواند در بحث استعدادیابی فعالیت کند و این امر باعث می‌شود تا سال‌های آینده ورزشکارانی بزرگ از شیراز در سطح ملی و بین‌المللی بدرخشند.
وی با اشاره به توسعه بحث ورزش همگانی در سطح شهر شیراز، گفت: در راستای هم‌افزایی ورزش شیراز به ویژه در بخش همگانی، سازمان ورزش و جوانان شیراز با شهرداری همکاری‌های لازم را خواهد داشت؛ چراکه مدت‌هاست بحث ورزش همگانی در شیراز، تعطیل شده و این موضوع مفغول مانده است.
محمدعلی چوبینی، معاون شهردار شیراز و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز هم گفت: شهرداری از لحاظ سرانه ورزشی در وضعیت خوبی به سر می‌برد و با تعامل با سازمان ورزش و جوانان به‌عنوان متولی اصلی ورزش در سطح شهر می‌توان در راستای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی گام‌های مؤثری برداشت.
محمدتقی تذروی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز هم در این جلسه بر لزوم توجه به ورزش تأکید کرد و گفت: ورزش یک ابزار مهم برای تربیت نسل جوان به حساب می‌آید و از طریق ورزش می‌توان اخلاق اسلامی و پهلوانی را در میان نسل جدید توسعه و ترویج داد، از این‌رو همکاری بین سازمان‌ها برای توسعه ورزش لازم به نظر می‌رسد و شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری هم از هم‌افزایی بین سازمان ورزش و جوانان و شهرداری برای توسعه ورزش در محلات مناطق 11 گانه شهری استقبال می‌کنند. 
خاطر نشان می‌شود، در این دیدار روح‌الله مظفری، معاون سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، عرب، مشاور ورزشی و همچنین یحیی زارع، رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری شیراز نیز حضور داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی