[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شاهزاده هری بر تخت پادشاهی، روزنامه شیراز نوین

هری کین با عملکرد درخشان خود، بالاخره جای خالی لوا را برای بایرنی‌ها پر کرده است. به گزارش فوتبال 360، بایرن مونیخ در هفته پنجم بوندسلیگا برابر بوخوم با نتیجه خیره‌کننده ۷ بر صفر به پیروزی رسید تا با 13 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. این پیروزی یک چهره شاخص داشت؛ هری کین. کاپیتان تیم ملی انگلیس موفق شد اولین هت‌تریک خود با پیراهن بایرن مونیخ را به ثبت رسانده و رکورد تازه‌ای را به نام خود بزند.
مدت زیادی است تمام فوتبال دوستان می‌دانند هری کین یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال است، اما حضور دائم این مهاجم در لیگ برتر انگلیس، زمان هماهنگ شدن او با فوتبال متفاوت آلمان و باشگاه بایرن مونیخ را در هاله‌ای از ابهام قرار داده بود؛ این موضوع بسیار زودتر از حد انتظار به نتیجه رسید و هری کین پس از گذشت تنها 5 هفته از بوندس لیگا، نه تنها در تیمش جا افتاده که یک رکورد منحصر به فرد را در تاریخ باشگاه به ثبت رساند. کین در پیروزی  ۷ بر صفر تیمش برابر بوخوم در دقایق 12، 57 از روی نقطه پنالتی و 88، ۳  گل به ثمر رساند تا ضمن ثبت اولین هت‌تریک خود برای تیم با  7 گل در 5 بازی ابتدایی بایرن مونیخ در بوندس لیگا، بهترین آمار را از این لحاظ در تاریخ باشگاه به نام خود به ثبت برساند.
پیش از این، گرد مولر فقید در سال 1965، میروسلاو کلوزه در سال 2007 و ماریو مانژوکیچ در سال 2012 موفق شده بودند در 5 بازی ابتدایی بایرن مونیخ در بوندسلیگا 5 گل به ثمر برسانند و حالا هری کین نه تنها از رکورد آنها گذشته که فاصله‌ای 2 گله را با آنها ایجاد کرده تا به این زودی‌ها دست‌یافتنی نباشد. این آمار کین زمانی ارزشمندتر می‌شود که بدانیم در دیدار هفته سوم برابر مونشن‌گلادباخ موفق به گلزنی نشده بود. کین در پیروزی ۴ بر ۳ «اف‌سی هالیوود» برابر شیاطین سرخ منچستر موفق به گلزنی شد تا در 6 بازی گذشته بایرن مونیخ 8 گل را به ثمر رسانده باشد و بایرنی‌ها بالاخره جای خالی لواندوفسکی را حس نکنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی