[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

چالش بزرگ سپاهان برای میزبانی در نقش جهان ورود زنان فعلاً ممنوع!، روزنامه شیراز نوین

مدیران باشگاه سپاهان فعلاً در زمینه اخذ مجوز حضور زنان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ناموفق بوده‌اند. به گزارش فوتبال 360، سپاهانی‌ها روزهای پرچالشی را پشت سر می‌گذارند و در شرایطی‌که به دنبال آن هستند تا بتوانند با ارائه دفاعیات مناسب در کمیته استیناف، رأی صادره از سوی کمیته انضباطی را تغییر بدهند؛ از سوی دیگر دغدغه میزبانی از دومین هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارند و به دنبال آن هستند تا بتوانند شرایط مطلوبی را برای میزبانی از یاران کریم بنزما در اصفهان فراهم آورند. البته که شرایط ورزشگاه نقش جهان اصفهان در مقایسه با ورزشگاه آزادی تهران متفاوت است و وضعیت مطلوب‌تری را دارد.
مدیران باشگاه اصفهانی دغدغه زمین چمن ورزشگاه نقش جهان را ندارند و با توجه به در جریان نبودن عملیات عمرانی در این ورزشگاه مدرن به نظر می‌رسد از حیث امکانات زیرساختی شرایط برای ثبت اولین میزبانی سپاهان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا فراهم است. ضمن آنکه تجهیزات (VAR) هم با هماهنگی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در اصفهان تحویل مدیران باشگاه نقش جهان شده و بعد از بازدیدهای انجام‌شده، شرایط این ورزشگاه برای بهره‌وری از تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی از سوی نمایندگان (AFC) تایید شد.
شاگردان ژوزه مورایس در حالی در سودای کسب اولین پیروزی‌شان در فصل جدید لیگ قهرمانان هستند که با توجه به ترکیب پرستاره الاتحاد و حضور فوق‌ستاره‌هایی مانند کریم بنزما و انگولو کانته و البته چهره‌هایی مثل عبدالرزاق حمدالله و فابینیو، نماینده ایران کار سختی را برای حریف عربستانی خود خواهد داشت. جالب آنکه این مسابقه، اولین مسابقه برای نمایندگان ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا است که با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد، اما مدیران باشگاه اصفهانی در این زمینه هم دغدغه مهمی دارند و آن‌هم موضوع حضور تماشاگران زن در ورزشگاه نقش جهان اصفهان است.
سپاهان در حالی مسابقات خانگی خود را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌کند که هیچ‌گاه تماشاگران زن برای تماشای مسابقات این تیم مجوز حضور در ورزشگاه را به‌ دست نیاورده‌اند. تنها یک بار ورزشگاه نقش جهان میزبان زنان بوده که آن‌هم براساس برنامه‌ای بود که باشگاه سپاهان به مناسبت روز تأسیس این باشگاه برگزار کرد و زنان شرکت‌کننده در تمامی رشته‌های زیرنظر باشگاه سپاهان در ورزشگاه حضور یافتند. گفته می‌شود که همچنان مجوزی برای حضور زنان در ورزشگاه نقش جهان برای مصاف سپاهان ایران و الاتحاد عربستان که روز دوشنبه دهم مهرماه برگزار می‌شود، صادر نشده و این موضوع می‌تواند برای فوتبال ایران دردسرساز شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی