[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مرداب مصدومیت، آرسنال را هم به درونش می‌کشد، روزنامه شیراز نوین

بحران مصدومیت به سراغ توپچی‌ها رفته و اوضاع در حالت هشدار قرار دارد. به گزارش فوتبال 360، شاید تکیه بر بازیکنانی خاص و پیاده‌کردن سیستم تیم بر پایه بازی با قابلیت‌های بازیکنان کار چندان درستی نباشد، اما این رابطه نسبتاً دوطرفه است و مربی گاهی برای رسیدن به تاکتیک مورد نظرش مجبور به استفاده از بازیکنانی خاص می‌شود. بازی آرسنال و تاتنهام و نتیجه تساوی در این دیدار نشان‌دهنده اهمیت بازیکنی مانند رایس برای آرسنال بود که با خروجش، عملاً تفکرات آرتتا با سیستم مد نظر کارایی نداشت و مجبور به تغییر در تاکتیک شد؛ تاکتیک جدید، کارایی برای برد مقابل تاتنهام را نداشت، اما این تعویض از روی اجبار برای آرتتا و آرسنال اتفاق افتاد و مصدومیت هافبک مهم، او را به تغییر در تاکتیک مجبور کرد.
تیم‌هایی مانند منچستریونایتد، چلسی و رئال مادرید با مصدومیت‌هایی که از اول فصل با آن دست و پنجه نرم می‌کردند، دیدارهای مهمی را از دست دادند و حالا آرسنال هم به شرایط بحرانی وارد می‌شود؛ آرسنال از اول فصل مصدومیت ژورین تیمبر، توماس پارتی و گابریل مارتینلی را تجربه کرده‌ و هر3 بازیکن هنوز به ترکیب بازنگشته‌اند. حالا به این لیست نام دکلان رایس و لئاندرو تروسار هم اضافه شده و مصدومیت بازیکنان، کم‌کم گریبان آرسنال را گرفته است.
شاید نبود تیمبر و پارتی، می‌شد با گزینه‌های جانشین پر شود، اما نبودن بازیکنی مانند رایس و جانشینی او با جورجینیو به تفکرات آرتتا لطمه‌های سنگینی می‌زند و این تیم به سختی می‌تواند بازی‌های آینده را بدون او با پیروزی پشت ‌سر بگذارد.
گفته می‌شود تروسار نهایتاً تا 2 هفته آینده به تمرینات باز خواهد گشت، اما از تاریخ بازگشت رایس هنوز خبر دقیقی منتشر نشده است. 
بازگشت تروسار هم با خطراتی همراه است و آنها باید به آرامی روند بازگشت او را تنظیم کنند، چون مصدومیت و سفتی عضله‌ای که این بازیکن در ناحیه همسترینگ تجربه کرده در صورت عدم رعایت بعد از حضور، او را مدت طولانی‌تری از میادین دور خواهد کرد.
در مورد مصدومیت رایس گفته می‌شود بازیکن از ناحیه کمر، دردی را احساس کرده، اما کارشناسان با بررسی نوع رفتار رایس، مصدومیت دیگری در پا مشاهده‌ کرده‌اند که این می‌تواند روند بازگشت او را طولانی‌تر از یک یا 2 هفته کند. برآورد اولیه از مصدومیت رایس، بازگشت او را به بعد از تعطیلات بین‌المللی مؤکول می‌کند، اما پزشکان تیم با تست‌هایی که انجام می‌دهند، امید دارند روند بازگشت او قبل از این تاریخ باشد و در بازی‌های مهم خصوصاً مقابل منچسترسیتی، رایس را در اختیار داشته باشند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی