[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آرزوی بزرگ قاتل رئال، روزنامه شیراز نوین

آلوارو موراتا که دیشب برابر رئال دبل کرد، آرزو دارد قبل از بازنشستگی حداقل یک جام با اتلتیکو ببرد. به گزارش ورزش سه، دیشب اتلتیکو در یکی از بهترین بازی‌های چند دهه اخیر خود توانست در متروپولیتانو رئال را 3-1 شکست دهد. موراتا، ستاره اتلتیکو بود و برابر تیم سابقش موفق به زدن 2 گل شد و هر 2 نیز با ضربه سر به ثمر رسید.؛ او حالا مشترک با جود بلینگام و لواندوفسکی با پنج گل در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد.
موراتا در مورد گل‌هایش به رئال گفت: «بله، دو گل در لحظات کلیدی بازی زدم و به خصوص برای این هواداران خیلی خوشحالم. روز گذشته گفتم هواداران قرار بود مهم‌ترین نقش را داشته باشند و همین‌طور شد؛ فضای ورزشگاه باورنکردنی بود؛ ما همه با هم بودیم و همه چیزمان را در زمین و در سکوها گذاشتیم.»
سیمئونه در بین نیمه به شما چه گفت؟ «او ما را تشویق کرد که همچنان هجومی بازی کنیم، اما گاهی اوقات مقابل تیم‌هایی که خوب بازی می‌کنند، نمی‌توان در کل بازی 100 درصد بود و باید کمی در طول بازی عقب نشست و ریکاوری کرد، اما ما می‌توانیم این کار را با توپ انجام دهیم».
هر تابستان به نظر می‌رسد که قرار است جدا شوی ، ولی در نهایت می‌مانی: «آنچه به آن نیاز دارم این است که احساس مهم بودن کنم؛ امسال بیشتر از سال‌های قبل احساس می‌کنم برای تیم بازیکن باارزشی هستم و امیدوارم به درخشش ادامه دهم. من می‌خواهم با اتلتیکو یک عنوان کسب کنم؛ راستش این آرزوی بزرگ من است که قبل از بازنشستگی حداقل یک جام با اتلتیکو ببرم. ما امسال هم برای لالیگا و هم لیگ قهرمانان شانس داریم و هیچ‌چیز دور از دسترس نیست».

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی