[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیروزی طلایی‌ پوشان با گل طلایی، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
طلایی پوشان شیراز علی‌رغم ارائه نمایشی نچندان دلچسب، با یک گل دقیقه آخری، پیروزی دلچسبی را برای هوادارانشان رقم زدند.
فجر شهید سپاسی عصر دیروز در ورزشگاه حافظیه میزبان نفت و گاز گسچاران بود؛ فجر شهید سپاسی که در سه بازی قبلی نتایج خوبی نگرفته بود و تنها سه امتیاز داشت، مقابل تیم بدون شکست و ۷ امتیازی نفت و گاز گچساران قرار گرفت.
ترکیب فجر شهید سپاسی: علی غلام‌زاده، محمد آژیر، محمدعلی کاظمی، آرام عباسی، داوود رجبی، حامد بحیرایی، سعید زارع، محسن سیفی، محمدرضا فلاحیان، عباس بوعذار، ابوالفضل بابایی. سرمربی مهدی رجب زاده.
ترکیب نفت و گاز گچساران: وحید اصغرزاده، علی حدادی فرد، میثم مرادی، محسن آقایی، رضا خانی، علی نبی‌زاده، محمدمهدی عسکری، علی قربانخانی، عرفان افراز، مهدی کربلایی، ساسان جعفری کیا. سرمربی: پیروز قربانی.
فجر شهید سپاسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت می‌توانست به گل برسد. ضربه زیبای سعید زارع از داخل محوطه جریمه را وحید اصغرزاده از زیرطاق دروازه به کرنر فرستاد.
در دقیقه ۱۲ سانتر محمدعلی کاظمی از جناح راست با قیچی برگردون محسن سیفی همراه شد، اما توپ با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
در ادامه، گچسارانی‌ها از لاک دفاعی خارج شده و رفته‌رفته حملاتی هم روی دروازه فجر شهید سپاسی طرح‌ریزی کردند.
در دقیقه ۳۵ پاس به عقب اشتباه هافبک فجری‌ها باعث شد تا ساسان جعفری کیا پشت مدافعان زردپوش صاحب موقعیت شود. محمد آژیر مدافع ففجر شهید سپاسی برای زدن توپ او اقدام کرد، اما داور اعلام خطا کرد و کارت زرد را به او نشان داد؛ گچسارانی‌ها اعتقاد داشتند که این خطا در موقعیت آشکار گل اتفاق افتاده و باید به آژیر کارت زرد داده می‌شد.
در دقیقه ۴٠ هم یک موقعیت دیگر نصیب نفت و گاز و علی نبی زاده، بازیکن سابق فجر شهید سپاسی شد که توپ او پس از برخورد با بازیکن خودی به بیرون رفت.
در نهایت پس از دو دقیقه وقت تلف‌شده، نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
در دقیقه ۵۵ کرنر ارسالی بوعذار با ضربه سر آرام عباسی همراه شد و به شکل خطرناکی از کنار دروازه نفت و گاز عبور کرد.
2 دقیقه بعد باز هم کرنر ارسالی بوعذار این بار با ضربه سر ابوالفضل بابایی همراه شد که این توپ با برخورد به بازیکن خودی برگشت داده شد.
در دقیقه ۵۹ حرکت در عرض و ضربه زمینی بوعذار باعث شد تا یکی از زیباترین صحنه‌های بازی رقم بخورد، اما توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۶۳ باز هم بوعذار با کرنرهایش خطرساز شد و این بار ضربه سر محسن سیفی در دستان دروازه‌بان آرام گرفت.
با توجه به اثرگذاری عباس بوعذار در بازی فجری‌ها، عجیب بود که او در دقیقه ۶۹ جای خود را به علی فتحی داد؛ امید افشون هم به جای سعید زارع وارد زمین شد.
رجب زاده در ادامه از سایر تعویض‌های خود نیز استفاده کرد و محمد امیدی فر، حمید ملکی و احمد رضا دهداری را به بازی فرستاد، اما تغییری در روند بازی به وجود نیامد و کار به دقایق تلف‌شده رسید؛ داور چهارم، شش دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرد. 
در دومین دقیقه، ضربه آزادی نصیب فجر شهید سپاسی شد، اما ضربه محمدرضا فلاحیان با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۹۵ در حالی که همه منتظر سوت پایان بودند، خطای دیگری به سود فجری‌ها اعلام شد.
داوود رجبی مدافع چپ پای فجر شهید سپاسی پشت توپ قرار گرفت و ارسال بسیار خوبی روی دروازه انجام داد و محمد آژیر با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه فرستاد.
جشن شادی فجری‌ها و هوادارانشان زیباترین صحنه‌های بازی دیشب را رقم زد.
با سوت پایان بازی، سه امتیاز حساس به حساب شاگردان رجب زاده واریز شد و فجر شهید سپاسی با ۶ امتیاز بدون تغییر نسبت به هفته قبل، روی پله نهم قرار گرفت.
حالا هر 2 تیم شیرازی از ۴ امتیاز صاحب ۶ امتیاز هستند و در میانه جدول قرار دارند.
در هفته پنجم رقابت‌ها هیچ‌یک از دو تیم شیرازی میزبان نیستند؛
فجر شهید سپاسی هفته آینده در کرمان به مصاف مس می‌رود و شهر راز هم در تبریز به مصاف مس سونگون خواهد رفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی