[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مدیرکل پست استان فارس اولین سفیر ورزش همگانی شد، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل پست استان فارس به‌عنوان اولین مدیر در بین مدیران دستگاه‌های دولتی استان فارس، به‌عنوان سفیر ورزش همگانی در اداره کل پست استان برگزیده شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان فارس طی جلسه‌ای که صبح سه‌شنبه 4 مهرماه با حضور مهدی آزادی، مدیرکل پست استان فارس، حمیدرضا غلامیان، سرپرست ورزش‌های همگانی، داریوش آورند، دبیر هیئت ورزش‌های همگانی، لیلا دولت آبادی، نایب‌رئیس ورزش‌های همگانی استان و جواد کریمی، مسئول ورزش اداره کل پست استان فارس در محل پست مرکزی شیراز برگزار شد، مدیرکل پست استان فارس از سوی سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس به‌عنوان سفیر ورزش همگانی در اداره کل پست استان برگزیده شد.
مدیرکل پست استان فارس در ابتدای جلسه ضمن اشاره به اهمیت ورزش برای عموم مردم علی‌الخصوص جوانان، راه‌اندازی باشگاه ورزشی و سالن بدنسازی پست استان و توسعه فعالیت گروه‌های کوهنوردی بین کارکنان پست در سال گذشته را گامی مؤثر در راستای ترویج و تشویق کارکنان این اداره کل به ورزش عنوان کرد.
آزادی با بیان اینکه «ترویج ورزش در بین کارکنان یک اداره موجب ایجاد نشاط و صمیمیت بین همکاران و در نتیجه افزایش بهره وری می شود»، خواستار برگزاری کارگاه‌های آموزش ورزش در محل کار برای کارمندان و نامه‌رسانان این اداره کل شد.
در ادامه جلسه، سرپرست ورزش‌های همگانی استان فارس ضمن ارائه گزارش عملکرد هیئت ورزش همگانی استان به الزام کارمندان پشت میزنشین به ورزش در محل کار تأکید کرد.
غلامیان با بیان اینکه فشار روحی و جسمی ناشی از ساعات سنگین کاری، تأثیر بسزایی در تسریع روند فرسودگی کارکنان خواهد داشت در خصوص برگزاری «طرح کارکنان پویا» در اداره کل پست استان فارس به‌عنوان اولین دستگاه در سطح استان اعلام آمادگی کرد.
به گفته وی، نحوه برگزاری طرح فوق به این صورت می‌باشد که با حضور کارمندان در سالن همایش اداره، مشکلات جسمی آنها توسط کارشناسان هیئت ورزش‌های همگانی استان مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای مناسب در قالب حرکت‌های ورزشی قابل اجرا در محل کار به آنها آموزش داده می‌شود.
غلامیان ضمن اشاره به شیوع عارضه‌های مختلف در ناحیه‌های گردن و کمر اکثر کارمندان که به واسطه نشستن های طولانی‌مدت بر روی صندلی ایجاد می‌شود، استفاده از حرکات ورزشی اصولی در محل کار را عاملی مؤثر در راستای جلوگیری از این مشکلات عنوان کرد.
در انتهای جلسه سرپرست ورزش‌های همگانی استان فارس با در نظر گرفتن سوابق ورزشی مدیرکل پست استان فارس در رشته کوهنوردی و صعود به قله‌های مختلف درون‌مرزی و برون‌مرزی و فعالیت در رشته پاراگلایدر با اهدای لوح تقدیر، عنوان سفیر ورزش همگانی در اداره کل پست استان را به او اختصاص داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی