[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

با این مدال پاسخ تردیدها را دادم ، روزنامه شیراز نوین

بانوی رکابزن ایران پس از کسب مدال برنز در بازی‌های آسیایی گفت: برای حضورم در بازی‌های آسیایی تردیدهای زیادی وجود داشت، اما با مدالم پاسخ همه آنها را دادم. به گزارش شیرازنوین و به‌نقل از خبرنگار مهر از هانگژو، فرانک پرتوآذر پس از کسب مدال تاریخی دوچرخه‌سواری کوهستان در بازی‌های آسیایی گفت: برای رسیدن به این مدال زحمت و تلاش کرده بودم؛ یکی از مهم‌ترین اهداف زندگی ورزشی من کسب مدال بازی‌های آسیایی بود و برای رسیدن به آن زحمت فراوانی کشیدم.
وی افزود: البته با آمادگی صد در صد مسابقه ندادم و همین کار من را دشوارتر کرد؛ هم آسیب‌دیدگی دست داشتم که در یک رقابت خارجی اتفاق افتاد و هم چند روز پیش دچار کسالت شدم که من را از آمادگی صد در صد دور کرد و در روند آماده‌سازی‌ام تأثیرگذار بود؛ نتوانستم صد در صد خودم را امروز ارائه بدهم.
پرتوآذر درباره کسب مدال تاریخی‌اش گفت: با آنالیزی که با مربی‌ام از مسیر داشتم، کاملاً با برنامه رکاب زدم و موفق شدم با وجود مشکلات بهترین نمایشم را در این مسیر دشوار و این هوای گرم داشته باشم؛ می‌دانستم که باید انرژی‌ام را تقسیم کنم تا بتوانم با حریفان رقابت کنم و قطعاً اگر شرایطم بهتر بود، می‌توانستم مدال بهتری هم بگیرم.
پرتوآذر درباره رقابت با حریف سرسخت قزاق بیان کرد: مسیر را خیلی خوب شناسایی کرده بودیم؛ با توجه به شرایط رقبا به ویژه حریف قزاق می‌دانستیم که باید در کل طول مسیر فاصله خود را حفظ کرده و ریتم داشته باشیم.
وی افزود: اینکه در ابتدا فشار آورده و از حریفان جلو بیفتیم و بعد در انتهای مسابقه کم بیاوریم، منطقی نبود؛ بنابراین از ابتدای رقابت هوشمندانه با توجه به شرایط مسیر و رقبا رکاب زدم و فاصله خودم را تا خط پایان حفظ کردم.
دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی درباره اتفاق تلخ ۴ سال گذشته و پاره شدن زنجیرش که وی را از رسیدن به این مدال بازداشت و امروز آن را جبران کرد، بیان کرد: شاید هیچ‌کس تصور نداشت که من این مدال را بگیرم.؛ خیلی از تردیدها و صحبت‌ها درباره من وجود داشت، اما همین صحبت‌ها و تفکرات منفی به من انگیزه مضاعفی داد تا نشان بدهم قرار نیست اتفاق ۴ سال پیش همیشه تکرار شود؛ خوشحالم که با این مدال پاسخ همه تردیدها را دادم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی