[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

معرفی ۵ گزینه برای سرپرستی هیئت فوتبال فارس، روزنامه شیراز نوین

ورزش و جوانان فارس ۵ گزینه برای انتخاب سرپرستی هیئت فوتبال معرفی کرد. مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه فوتبال فارس نیاز دارد تا هر چه سریع‌تر به مسیر آرامش و قانون بازگردد، گفت:‌ با حکم  قطعی دادگاه و واحد حقوقی و‌ بازرسی اداره کل ورزش و جوانان فارس حساب مالی هیئت فوتبال فارس بسته شد؛ برای معرفی سرپرست جدید هیئت فوتبال فارس ۵ نفر به فدراسیون فوتبال معرفی شدند.
به گزارش ایرنا محمد مهدی سرفراز شکوهی افزود:‌ انتخابات هیئت فوتبال فارس از سوی دادگاه باطل و در دادگاه تجدیدنظر نیزحکم قطعی صادر شد؛ با توجه به وجود شاکی خصوصی و نداشتن مدارک معتبر و لازم از سوی رئیس این هیئت، دادگاه حکم بر ابطال انتخابات داد.
وی اضافه کرد: ‌به رئیس سابق هیئت فوتبال فارس ابلاغ شده که تمام فعالیت‌های خود را متوقف کند و از هرگونه نقل‌وانتقال مالی خوداری نماید.
*پنج نفر برای سرپرستی معرفی شدند
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه پنج نفر به‌عنوان سرپرست هیئت فوتبال فارس به رئیس فدراسیون معرفی شده‌اند، گفت: از بین آنها یک نفر انتخاب می‌شود، حدود یک هفته است افرادی دارای سوابق مدیریتی و ریاست به فدراسیون فوتبال معرفی شده‌اند، اما هیچ‌کدام تمایلی به کاندیدا شدن ریاست هیئت ندارند.
*منتظر رئیس فدراسیون هستیم
این مقام مسئول تأکید کرد: ‌امیدوارم هرچه زودتر رئیس فدراسیون گزینه مورد نظر خود را از بین این نفرات انتخاب و معرفی کند تا شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس جدید هیئت فوتبال فارس فراهم شود و آرامش بیشتری در فوتبال فارس برقرار شود.
*حاشیه‌های فوتبال فارس از کجا کلید خورد؟
در سال گذشته زمانی که فراخوان برای ثبت‌نام ریاست هیئت فوتبال زده شد بیش از ۱۰ نفر ثبت‌نام کردند و بررسی مدارک داوطلبان نیز توسط کمیته سه‌نفره هیئت فوتبال آغاز و صلاحیت یکی ازکاندیدا به نام حمیدرضا زارعی به دلیل نداشتن پنج سال سابقه مدیریتی رد شد.
از آنجا که این شخص چندین سال در تیم ملی فوتبال ساحلی سابقه داشته به فدراسیون فوتبال اعتراض کرد و اعتراض او مورد تأیید قرار گرفت که می‌تواند به‌عنوان کاندیدا در انتخابات هیئت شرکت کند، اما این پایان ماجرا نبود.
*مجمع پرحاشیه
دوم اسفندماه ۱۴۰۱ زمان برگزاری مجمع انتخابی نیز با حاشیه دنبال شد؛ چراکه اجازه ندادند حمید رضا زارعی به‌عنوان کاندیدا شرکت کند و ساعت‌ها پشت در محل برگزاری مجمع ماند؛ جالب اینکه برای حضور این شخص در مجمع از اعضا رای گرفتند که این اقدام هم چیز جدیدی بود و اکثریت رأی بر عدم حضور زارعی دادند؛ انتخاب هم برگزار شد و در نهایت حسین قنبری با اکثریت آرا به ریاست هیئت انتخاب گردید، اما کار به شکایت در دادگاه کشیده شد.
*افشای فایل صوتی
ابتدا زارع در برنامه زنده فوتبال برتر دست به افشاگری زد و گفت: رئیس سابق هیئت فوتبال فارس برای تأیید مدارک من درخواست رشوه کرده و فایل صوتی بین این 2 نفر پخش شد.
*ورود دادستان عمومی و انقلاب شیراز به ماجرای رشوه
پس از افشای فایل صوتی، دهم اسفندماه ۱۴۰۱ دادستان عمومی و انقلاب شیراز در پی انتشار فایل صوتی مکالمه نامزد انتخابات هیئت فوتبال فارس و رئیس سابق این هیئت در برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» از تشکیل پرونده قضایی در این خصوص و ارجاع آن به دادسرا خبر داد.
سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه پس از انتشار این مکالمه صوتی دستورات لازم به ضابطین جهت بررسی موضوع و گزارش به مرجع قضائی صادر شد گفت: پس از دریافت گزارش پلیس اطلاعات و امنیت فراجا استان فارس پرونده قضایی برای متهمان تشکیل شد.
*ادامه ماجرا
حمیدرضا زارعی پس از ماجرای فایل صوتی این بار از نداشتن مدارک کافی رئیس جدید هیئت فوتبال شکایت کرد و پرونده‌ای هم در دادگاه تشیکل گردید و رأی بر ابطال انتخابات هیئت فوتبال صادر شد؛ اول شهرماه سال جاری هم شعبه ۲۵ دادگاه تجدید نظر ابطال انتخابات هیئت فارس را تأیید کرد.
متعاقبت این حکم هم مدیرکل ورزش و جوانان فارس همان‌گونه که اشاره شد پنج نفر را به‌عنوان سرپرست به فدراسیون معرفی کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی